Annons:
Läst 1092 ggr
Amimej111
2014-06-18 00:29

Flickan med fyrklöver

Idag när jag gick ut för att ta en promenad såg jag något jättekonstigt! Jag har aldrig trott på sådant här.

En blond flicka hade ett vackert leende och räckte ut en fyrklöver emot mig. Hon bara var där mitt på vägen. Hon bar ett vitt nattlinne och hade stora blå ögon. Jag kände mig tvingad att ta fyrklövern- men precis när jag skulle ta den försvann den och flickan!

Jag är jätterädd! Känner ni något?

Fyrklöver betyder tur- betyder detta att jag kommer få otur eftersom den försvann? Snälla hjälp mig! Jag är jätteförvirrad!!

Well, what do i know?

Annons:
lizaohman
2014-06-18 14:32
#1

Jag undrar lite: Vad är du rädd för?? Var snäll förklara närmare. Vad gäller att känna in, så är det näst intill omöjligt med ledning av din berättelse.

Jag kan tillägga att det där med fyrklöver är ju bara skrock och inget att vara rädd för. Om du haft en ande-upplevelse så skulle jag snarare ta det som att du får ett tecken på lycka. Förutom rädslan - vad kände du?

Amimej111
2014-06-18 23:35
#2

Jag vet inte. Rädslan kom väl mest efteråt; undertiden var jag bara chockad.

Jag fick ju inte fyrklövern så då blev jag rädd.

Tror ni jag har skritsofroni?(stavning?9

Well, what do i know?

ALPHIRA
2014-06-18 23:42
#3

Du är inte skitsofren. 🙂

lizaohman
2014-06-19 08:12
#4

Varför skulle du bli rädd för att inte få fyrklövern? Om det var ett andeväsen så skulle jag bli hemskt förvånad ifall fyrklövern som flickan visade upp skulle visa sig vara en "riktig" fyrklöver.

Nu vet jag inte på vilka grunder du funderar över schizofreni, något du har läst? Är du orolig så får du väl kontakta psykvården.

Gaiatri
2014-06-19 11:16
#5

Hej Amimej,

Du skriver att du kände dig tvingad att ta fyrklövern. Jag tänker att det du såg försvann när du kände dig tvingad. Det var bara synen av flickan med fyrklövern som försvann skulle jag tro. Du hade ju redan sett det som förmedlades. Det är inte konstigt om synen sedan försvinner.

Det gör inget att du inte tog fyrklövern eller tvekade att ta den. Som jag ser det så hade du redan fått ett budskap genom att flickan visade dig fyrklövern.  

Jag tycker heller inte att det är något konstigt att du fick en syn, det är det många som får ibland utan att det innebär någon diagnos.

Hoppas du kan få ro över det du såg för jag tror inte att du behöver vara rädd för det som du beskrivit här.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Gaiatri
2014-06-19 11:20
#6

Du kan också fråga inne på Drömmar ifokus, de kanske kan hjälpa dig med symboliken i det du såg.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Annons:
Upp till toppen
Annons: