Annons:
Läst 1276 ggr
Annis23
2/4/14, 9:03 AM

Är det någon som vill mig något?

Hej,

Under en lång tid har jag känt att någon/något är vid mig hela tiden. Jag vet att jag är mottaglig då jag varit på ett flertal mediala sittningar där jag fått höra att jag är otroligt öppen.

Det har blivit mer och mer påtagligt och jag tycker att det börjar kännas jobbigt. Under en veckas tid nu har jag vaknat runt 03 varje natt och känner verkligen ett litet obehag. Jag vill tillägga att min lägenhet är nästintill nybyggd, fyra år gammal.

Inatt hade jag en kompis som låg över och imorses när vi vaknade hade hon upplevt att något rörde vid hennes fot.

Jag börjar tro att jag inbillar mig men ändå är jag så säker på att något är där, hos mig! Jag har sagt högt och vänligt i lägenheten flera gånger att jag vill att den/de accepterar att det är mitt hem och att jag vill vara ifred.

Hur gör ni för att sluta er? Har ni några andra tips till mig?

Tacksam för alla tips! :)

Annons:
Yon
2/5/14, 8:48 AM
#1

Kolla på overnaturligt.ifokus.se Här är fokus mer på själens utveckling…

[Juel70]
2/5/14, 11:46 AM
#2

Befall frid i Jesu namn.🙂

idailsk
2/5/14, 2:24 PM
#3

#1

Förmodligen är det någon som vill dig något :) Kontakta ett medium och se till att denne kommer hem till dig så löses det 😍

Jag är själv väldigt mottaglig och har träffat på både den ena och den andra. Inget farligt men kan kännas lite läskigt. Min mormor snackar jag med väldigt ofta och ett par till 😉

Kram Mila Kär

Tride
2/5/14, 3:41 PM
#4

Jag brukar helt enkelt fråga: Vad vill du? Ibland får jag svar. Ibland försvinner energin, löses upp liksom.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Upp till toppen
Annons: