Läst 1225 ggr
nattfjäril
2013-10-01, 20:36

En annan tid

Är det någon här som varit inne i en annan dimension? Det har hänt mig två gånger på 6 år vill gärna försöka komma tillbaka till den första av de 2 måste bara undersöka en händelse som ja inte kan glömma gäller bara att hitta portalen någon som vet hur man går tillväga

ljusmor
2013-10-02, 18:24

Lyckliga du, det låter spännande och intressant! Vad var det för dimensioner?

nattfjäril
2013-10-02, 19:13

Man passerar en portal så att man kommer in i ett tidigare liv som man har varit med om. Men tiden måste vara rätt annars går det inte.

Den sista dimensionen som jag var med om där var det en stubbe portalen var. så när jag var inne så visste jag att för att komma tillbaka var jag tvungen att passera stubben efter det var jag alldeles yr och vimsig. min fru var med men hon var i nutid men henne såg jag inte då.

I den första kom jag ut för tidigt vet inte varför

trollsländan
2014-01-05, 22:54

Jag har varit med om en liknande sak 1994. Riktigt otäckt faktiskt ch har aldrig vågat gå dit igen.Vi var två som upplevde det och ingen av oss har vågat oss dit igen

Tride
2014-01-06, 12:53

Ett råd: stanna i din tid och försök inte forcera något för att du är nyfiken eller angelägen på annat sätt. De andra dimensionerna är hela tiden närvarande antingen vi är medvetna om det eller inte. Portalen visar sig eller öppnar sig när du är redo. Dessutom kan du behöva skydd från universum. Du kan be om det. Ett sådant skydd kan faktiskt ochå innebära att vi hindras från att komma vidare, eftersom vi inte skulle må bra av det.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Upp till toppen