Bild jag får till mig
Finns det någon här inne som kan tyda en bild som jag får återkommande till mig?
Bilden jag ser är för mig helt okänd och jag förstår inte varför jag får den till mig, men den är stark och klar och fylld av känslor och värme.
Det jag ser är en varm vårdag. Solen skiner och solstrålarna känns varma och sköna. Det finns två stigar den ena är lite mer upphöjt än den andra. Stigarna delas av en buske som går mellan dom, busken är fortfarand gles men man ser knopparna som håller på att blomma ut. Några blommor finns redan, det ser ut som tulipaner och de är i olika färger längs med båda stigarna. Runt omkring finns det träd och buskar, även dom glesa.
Känslan är varm och skön och fylld av kärlek och glädje.
Det är så svårt att förklara med ord hur det känns när jag får den bilden i huvudet och jag kan inte riktigt förstår kopplingen mellan bilden och känslorna jag får kring den. Detta är första ggn något sådant händer mig och jag kan inte släppa det eftersom bilden är så påtaglig och återkommande.
Någon som kan tänkas hjälpa mig att försöka förstå vad det betyder?

Hej! Själv har jag ingen tolkning, men en sak jag kom att tänka på är att du kan prova att göra en meditation där du tar fram den här bilden, och så följer du någon av stigarna. Du kan också be din inre guide att vägleda dig. Du kan också visualisera dig bilden, och bara föreställa dig att du är på den platsen, och se vad som händer.

Gud vilken bra ide!
det ska jag verkligen göra!
Tack så mkt för tipset!