Annons:
Läst 882 ggr
LeS-
12/30/13, 3:51 PM

Drömma sanndrömmar

Hej!

Jag undrar om någon av er har drömt sanndrömmar?

Jag har drömt några enstaka drömmar som blivit sanning.

För ett tag sedan drömde jag att min dåvarande svärmor berättade för mig att jag och mitt ex inte skulle vara tillsammans mer. Kort därefter lämnade han mig.

Jag har oftast bra kontroll över mina drömmar, kan välja att vara kvar i en dröm eller vakna upp ur den om jag känner obehag. Jag vet även när mina drömmar endast är drömmar. Det händer ofta när jag träffar en annan ex och vän som gick bort 2008. När vi ses i drömmarna så vet jag att det endast är en dröm och att vi är där för att träffas.

Annons:
[Teddies matte]
12/30/13, 3:54 PM
#1

Nån enstaka gång har jag drömt sanndrömmar, främst har det handlat om personer som dött och när jag vaknat eller dagen efter fått besked om att personen jag drömde om dött.

LeS-
12/30/13, 10:10 PM
#2

Häromdagen hade jag en sådan typ av dröm där jag vet att jag befinner mig i en dröm och jag vet att jag är där för att träffa någon. Helt plötsligt dyker mitt ex upp. Jag frågar honom när han kommer att komma tillbaka och han säger med ett leende på läpparna och fylld av energi och glädje "inte nu" Han ger mig en puss på munnen och går iväg.

Intressant möte..

Jag är övertygad om att vi har ett speciellt band emellan oss..ett band som inte går att bryta upp. Så säger min intuition, det har den alltid gjort. Trots att jag aldrig älskat honom med passion.

Upp till toppen
Annons: