Ja vill säga något och kan inte hålla det
men det känns som det inte finns nån andlig på ifokus
har kommit i kontakt med många och jag kan säga
er att ni e på fel väg allihop,
man kan inte meditera lite eller se andar eller läsa av människor
och kalla sig andlig,
För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...
Kom igång på några minuter. Gratis förstås!
Sarado, jag undrar vad du vill med dina kritiska ord..
Alla har vi olika syn på saker och ting. Alla har vi rätt till att kallas oss andliga om vi vill, vare sig man är andligt intresserad eller medial.
Vad spelar det för roll vad man kallar sig?
Det som spelar roll är att vi delar ett fint intresse på den här sajten.
Istället för att vara kränkande får du gärna vända på ditt budskap och komma med tips och idéer för att hjälpa istället för att trycka ner oss alla.
Namaste ❤️
#11 Det är inte bra, oandlig som andlig, att döma andra.
Ja men man ska välja sina stunder och ha omtanke. Tänk på andra, hur det kommer att såra eller förarga dom. Hur den negativa energin kan ta ner deras dag, ens en liten bit. Ibland måste man bita sig i läppen och tiga.
Sen just att döma, du vet ju inte allas historia, hur dom blev såhär, och inte heller om dom är klara än. Dom kanske har lång tid kvar på sin utveckling osv. Nej jag tycker bara att döma inte är bra i något sammanhang.
Men jag är långt ifrån perfekt, jag säger också ofta "alla män, alla kvinnor, alla ungdomar" m,m. Jag vet att det är svårt att knipa ihop och komma ihåg att man inte ska döma, men det kan ju vara något bra att jobba mot iallafall. 🙂