Annons:
Läst 871 ggr
flowie82
2013-10-21 08:18

Va hände under meditationen?

Igår mediterade jag och helt plötsligt kändes det som att jag hade somnat till en stund men ändå inte, ett starkt vitt sken lyste upp och det började strömma i mina händer. Jag blev överrumplad och kikade lite ifall det skulle stå nån där o lysa med en lampa mot mig haha och då försvann det ju såklart :-) Var det min guide eller nåt som ville visa sig? Jag är nybörjare och har bett om att min guide, vägledare ska komma till mig. Jag genom går en analys i hypnoterapi för min sociala fobi och ångest, nån som vill hela mig? Nån som vill reflektera över detta? :-)

Annons:
Gaiatri
2013-10-21 16:09
#1

Jag tänker att du troligen kom i kontakt med din själ eller med själsenergierna som strömmar från din själ. Vid meditation kan kontakt uppnås ibland bara under en liten stund. Föreningen mellan personligheten (anjacentret) och själen (hjässcentret) kan medföra en upplevelse av ljus. Energier kan också kännas i olika delar av kroppen när själsenergierna överförs till personligheten.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Yon
2013-10-21 19:58
#2

Du kanske hamnade i det läget mellan sömn och vakenhet - precis innan man somnar. Du kanske blev tillräckligt avslappnad för att frigöra dina djupare krafter eller energier… När vårt "vardags-jag" är borta, då händer allt möjligt spännande.

flowie82
2013-10-22 23:01
#3

Tack för era svar. Tyvärr har jag inte kommit så långt ner nåt mer. Jag hoppas på att ja kan utvecklas och kanske bli lite medial. Har alltid varit fascinerad av det andliga. Jag vill oxå ta del av denna underbara värld :-)

Upp till toppen
Annons: