Annons:
Läst 1583 ggr
Krissegy
1/18/13, 1:17 PM

Hur ger jag en gåva?

Hej.

Äre någon som vet hur eller om man kan ge en gåva elr present till sin guide / vägledare. Om det går isf hur?

Kram

What we think, We become

Annons:
[kastrullfreak]
1/19/13, 7:04 PM
#1

Jag inhalerar örter och sprider god energi.

Ghosthunter
1/20/13, 8:17 PM
#2

Det tror jag inte behövs. Det räcker att du erkänner guiderna och att du tror på dom…..det räcker för guiderna, för det är precis vad dom villGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Krissegy
1/20/13, 8:22 PM
#3

Okej. Tack.

Kram

What we think, We become

Ghosthunter
1/20/13, 8:26 PM
#4

Varsågod och kram på dig!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Elauren
9/22/13, 7:44 PM
#5

Haha! Åh vad roligt…. 

Måste bara säga det här, pratade för någon timme sedan om mina guider med min vän. Jag har precis gått igenom en stor händelse, och ligger nu på is efter att det har avslutats, och jag är så tacksam för mina guiders hjälp (som jag VET att jag har fått. De har underlättat så mycket för mig under perioden.). Jag sa sedan till min kompis, och undrade hur man kan tacka sina guider och hur man på något vis kan ge dem något i gengäld. Så kom jag hit nu. Jag har aldrig förr varit inne på den här sidan, och woops. hahaha… Ett litet tecken kanske? ;) Jag googlade heller inget, och jag gjorde inget. Jag bara kom hit. 

Men nu vet jag hur jag tackar dem! Jag tror på dom, helt enkelt :D

TezzD
9/22/13, 8:53 PM
#6

Dom känner din tacksamhet och som gh säger, bara du tror på dom så är det svar nog, men visst kan man även sända ut lite extra tacksamhet känslomässigt till dom lite då och då, det gör jag, det känns bra :) Och man får värme o kärlek tillbaka ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
NiklasTyreso
10/5/13, 2:07 AM
#7

Man kan smörja en älvkvarn med olja eller lägga gröt eller mat i den. Kan även hälla te i skålgropen till alverna.

Upp till toppen
Annons: