Etikettgud-gudomligt
Läst 2245 ggr
Piixy
2013-02-12, 15:26

började blöda näsblod

Hej ville dela med mig om en grej:

För några dagar sedan satt jag i samma rum som min tvilling syster och hon läste " samtal med gud" högt och jag fick en känsla av att jag var tvungen att berätta en sak för min syster ( en lögn som jag sagt) så jag bad henne sluta läsa och hon tittade på min. Jag berättade min lögn men min syster reagerade inte dåligt på den utan kramade mig och sa att det inte var någon fara. ( tidigare innan jag ville berätta att jag hade ljugit) sa jag högt att om jag ska tro på en så kallade Gud så vill jag se honom med mina egna ögon vara med om något så jag kan liksom veta. Så jag kramade min syster och jag kände liksom att vi hade ett så starkt band så jag började smått gråta, och när vi släpper varann så torkar jag mig i ansiktet och på hela handen var full med blod. 

Va sa jag högt, och vred och vände på händerna när jag plötsligt märkte att jag blödde från näsan. Jag hade inte ens märkt att jag började blöda. 

Lite scary faktiskt 

Tack att jag får dela med mig :D

bola-klas
2013-08-25, 02:30

Gud vad läskigt, jag har råkat ut för exakt samma grej!

[Bettanbop]
2013-08-25, 10:37

Oj oj vilken upplevelse

Seerina
2013-08-27, 21:36

Vad häftigt! Då måste jag dela med mig av min upplevelse jag fick av "bevis" för guds existens. 

Jag hade läst boken "Samtal med Gud" och slog igen boken med en djup suck efter att ha läst fram till sista sidan.
- Om det nu är så att du finns Gud, så vill jag verkligen ha ett bevis på det! Du får en vecka på dig, sa jag högt ut i rummet och reste mig sen upp för att göra något annat.

Under de två kommande dagarna ekade ett uttryck i mitt huvud, "andlig klarsyn". Vaddå andlig klarsyn? Vad betyder det? tänkte jag för mig själv och fortsatte med det jag gjorde. På tredje dagen kom budskapet återigen starkt i mitt huvud "ANDLIG KLARSYN". Jag fattade absolut ingenting. Till kvällen satte jag mig framför spegeln för att "Se mig själv". Jag hade läst en bok om aura och reinkarnationer där det berättades om att man kunde se sitt ansikte från tidigare liv så jag skulle testa det hela på kul.

FICK JAG UPPLEVA MIN ANDLIGA KLARSYN!

Plötsligt blev det helt ljust bakom mig. Jag stirrade förvånat in i spegeln för att se vad som hände bakom mig. Ett stort klot av strålande ljus steg sakta upp bakom mitt huvud. Ljuset var det starkaste jag sett i hela mitt liv. Det strålade och skimrade likt gyllene guld. Det lyste så himla starkt men mina ögon blev inte bländade av ljuset. Det gyllene klotet vibrerade ovanför mitt huvud i säkert 20-30 sekunder och hela rummet var helt upplyst.

Själv var jag livrädd. Fullkomligt skräckslagen. Jag har aldrig hållit så hårt i en stolsits förut. Jag flämtade under hela tiden skeendet varade och jag minns än i dag hur starkt ljuset var. Det är totalt fastetsat i mitt minne.

Jag fick mitt bevis…

Seerina
2013-08-28, 06:38

… och det paradoxala i det hela var att jag skulle "se mig själv"…

Piixy
2013-08-28, 09:06

Tack för svaren #3 gud vad häftigt, jätte glad för din upplevelse. Vi alla är verkligen en del av gud ^^

[Kattuggla]
2013-08-28, 12:08

Vilka upplevelser ni har varit med om! 🙂

Upp till toppen