Läst 1212 ggr
Felliiis
2013-07-28, 22:01

Kommunicera med andar

Hej!

Jag har en liten fråga. Är man FÖDD med gåvan att kunna kommunicera med andar eller är det något som man lika väl kan träna upp?

Jag tror mig kunna känna av när jag har besök utav någon från andra sidan men jag kan inte kommunicera. Är det någonting som jag kan träna upp?

Kram

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

[Sol69]
2013-07-28, 22:19

Man kan alltid träna upp sig för att bli bättre.. Börja med att gå till biblioteket och låna lite böcker som du tycker verkar intressant.. som handlar om det andliga.. Så kanske du kan få lite tips och råd. Och sen kan du ju alltid börja att meditera om du inte redan gör det 🙂

Maria Katarina
2013-07-30, 12:36

Jag håller med om att man kan träna sig för att bli bättre, och i meditationen kan man ha lättare att kommunicera.

Det finns mycket bra böcker, och jag tycker också om serien Long Island Medium som ger en positiv bild av andevärlden och kommunikationen med den (istället för som vissa serier som strävar efter att skrämmas).

Yon
Yon 
2013-07-30, 14:24

#2 Hej! Jag antar att det är vanligt med rädsla inför andevärlden. Jag tänker mig att vi själva är ju andar på sätt och vis (eller iallafall själar), och olika väsen i andevärlden kanske är rädda för oss också ;)

Upp till toppen