Annons:
Läst 1919 ggr
Lejon55
5/30/13, 6:07 PM

Fråga Andlig telepati

Kan någon svara på min undran: Då man plötsligt utan förvarning känner en stark energiöverföring på lång distans från annan person och ser och känner denne person tydligt framför sig och får ett meddelande. är det då den andre personen som är medial och andlig och skickar detta till mig eller är det jag själv som "ser" . Kan man ha denna telepatiska kontakt med någon som inte är medial eller andlig själv ??

Annons:
Gaiatri
5/30/13, 6:36 PM
#1

När du känner energiöverföring från någon så är det med din mediala känslighet som du uppfattar det. När en person som är medial och skickar energi eller meddelande uppfattas det av mottagaren om denne har någon medial känslighet. 

Jag tror att vi påverkar varandra när vi tänker på någon person eller pratar om någon person. Då känner personen av det på något sätt. Ofta känns det diffust och man vet inte var det kommer ifrån. Ju mer medialt känslig man är desto mer uppfattar man var det kommer ifrån och kan urskilja tankar eller känslor som personerna förmedlar när de tänker på en. 

Telepatisk kontakt skulle jag vilja säga är när två eller fler medvetet "kopplar upp sig" med varandra. Och när någon försöker meddela något och som uppfattas av mottagaren. Om personen inte hade för avsikt att skicka ett meddelande utan bara tänkt på någon som uppfattat tankarna så är det inte direkt kontakt och telepati, utan det beror på att tankemateria alltid lämnar spår hos mottagaren.

Vill du läsa lite mer om andlig telepati så finns det två artiklar på sajten om detta: Andlig Telepati del 1 och del 2.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Upp till toppen
Annons: