Annons:
Läst 791 ggr
fredrikh
2013-02-01 01:11

Upplevelsefråga

Hej,

för och främst så kom jag inte på någon bättre rubrik haha.

Sen tänkte jag bara kolla om någon har en aning om vad som hände mig för ett tag sedan. För några dagar sedan så blev jag stående längst upp i trappen, ni vet när man vet att det var något man skulle göra men man glömt. Hur som helst, jag blev stående ett bra tag, säkert en halvtimme.

Jag började känna på energin runt omkring mig med mina händer varav jag tyckte mig känna energi. Detta var något som aldrig hänt förrut. Sen förde jag min högra hand ungefär två decimeter ifrån min vänstra arm för att försöka "känna" på min arm med hjälp av energin. Det som chockade mig var att när jag förde min hand fram och tillbaka, så följde håret på min arm med, och jag blev även varm på armen, precis som när man har handen någon centimeter ifrån.

Jag förde sedan högerhanden över mitt huvud, och mina öron. Det var då något helt sjukt hände, varje gång jag hade min hand över öronen, så pep det i örat. Det varade så länge jag höll min hand där.

Jag var fortförande ungefär 2 decimeter ifrån. Jag skrev inte all min upplevelse från detta tillfälle nu, för jag vill försöka hålla det så kort som möjligt!

Nu till min fråga: vad höll jag på med? Haha

Annons:
daga
2013-02-01 14:26
#1

Det du beskriver tolkar jag som healingenergier som kom igenom. Rekommenderar dig att läsa ex boken Väck din inre healer av Eric Pearl. Du kan även gå in på Youtube och se hur han och andra healers arbetar med healing. Det finns många bra böcker om healing att läsa om du vill förkovra dig i ämnet.

fredrikh
2013-02-05 00:25
#2

Tack!

Upp till toppen
Annons: