Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1516 ggr
stillness
2

Stark Video David Icke, wembly Arena London

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ett par timmar färskt ifrån David Ickes 11 timmar långa föredrag ifrån gårdagen i Wembly Arena London.

Otroligt stark video, STARKA ENERGIER se själva

Dags att vi vaknar upp och tar ansvar i världen allihop

www.davidicke.com

Marr
0

Här var han verkligen i sitt esse! Tänk vad han jobbar för att få oss människor att vakna. Heder åt den mannen och hoppas dom inte tar kål på honom, för han är verkligen modig! Mycket bra video!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

stillness
0

Marr precis han är en modig hjälte väldigt, vilken Energi man blir djupt påverkad så självklart att vi måste tillsammans förstå att vi är alla en tillsammans kan vi skapa en bättre värld , genom att ta ansvar.

Jag ser fram emot hela föredraget (11tim)

Detta är historia som skapas nu gott folk!

Nandini
0

Suveräna David Icke. Mycket bra! Och som sagt, vilken energi! Men det behövs för att väcka upp folk. Hoppas den här YT-videon går snabbt vidare runt världen.

Nandini
0
Marr
0

Stillness! Det är en sån bra & viktig video du fått fram så jag har lånat den till Uj. Det bästa jag sett på länge! Glad

Gaiatri
3

Fruktansvärd video. Han går omkring och hetsar upp både sig själv och en publik. Det liknar väldigt mycket dessa pastorer som man kan se på klipp från USA, där de ska "väcka" människor.

Det som sker är att han(precis som väckelsepredikanter) sätter igång den astrala/emotionella energin hos publiken. Det blir lite som ett rus, ganska likt det som sker på t.ex fotbollsmatcher.

Det är inte en andlig energi (själsvibration, buddhis ljus, etc) utan det sätter igång energin på de lägre astrala nivåerna utan styrning från själsplanet.

Det han pratar om är fokuserat i "vi och dom" tänkande och från en separatistiskt världsbild. Det är egentligen inte det som är det viktiga för förändring att fokusera på vad andra gör eller vad andra har gjort. All riktig förändring kommer innifrån. Det innebär att man startar med sig själv och sin syn på världen, därifrån försöker man förändra den/de grupper man tillhör. Dettta gör man innifrån eftersom det är inifrån som förändringen kan ske.

När man börjar tala om att det är dessa och dessa grupper som bara gör allt utifrån sitt eget självcentrerade perspektiv, så kan det stämma, men det är inte det som är det viktiga om man vill få till en riktig förändring.

När man ser att världen inte är bra och man börjar grunna på att det behövs en förändring, så är det viktigt att man inte fokuserar på att kasta skuld i än den ena och än den andra riktningen.

Man kan se på vad som sker och undersöka det som händer, men fokus bör vara att se världen som den är utan att gå in i "vi och dom" energierna. Det är den separatistiska energin som har lett till att vi hamnat där vi är. Peka finger på häxan har vi gjort under långa tider i mänsklighetens historia även om vi har kallat den/de som är "problemet" till att vi inte nått vårt eget välbefinnande för olika saker och identifierar olika individer och grupper som den/de som är roten till problemet.

Kärleksenergin förenar och det är det vi behöver mer av i världen. En förståelse om att vi är EN mänsklighet. Vi är här tillsammans. Vi gör rätt ibland och fel ibland. Och vi förstår inte alltid olika grupper eller individer, men vi är ändå en mänsklighet som behöver gå från den separatistiska väldsbilden till en förståelse om att på själsplanet så finns det ingen upplevelse av separation.

Att spä på det separatistiska "vi och dom" tänkandet hjälper oss inte där vi står idag.

SHIAWASE
1

Tack Gaiatri,! David Icke har dykt upp lite har och dar,,aven bland vanner som jag sympatiserar mycket med nar det galler livsaskadning,, (har darfor blivit lite forvanad/nyfiken) men jag KAN bara inte kanna nagon energi, som kanns bra,, helt enkelt,, jag har till och med svart att titta pa hans video clip fast jag hade tankt att gora det for att kunna bilda mig en uppfattning (behover ju inte gora det, har bara tittat pa ett (som jag avbrot mitt i) tidigare och nu pa detta,,,, )….

nar jag tittade pa ovan fick jag bekraftat,,, det finns ingenting dar, inte for mig, jag kanner ingen energi av karlek,, absolut ingenting,,, och borjade undra hur han kunde fylla hela stadium,,, MEN det ar inte min sak att bedomma,,,

Jag vet ju att Stillness mar bra av honom och hans budskap,,, sa det ar ok!

Jag har  nu tittat pa detta video clip (hela) och vet att jag inte kommer att gora det igen…..

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

rex69
1

Sådana där predikanter skrämmer slag på mig.

Vill man ha en förändring, så skall man också kunna ge förslag på vilken typ av förändring man vill ha och även ha en lösning på de problem som kan uppstå. Det hjälper ingen av oss att bara KRÄVA olika saker och sedan visa fingret på alla så kallade "syndare" som förstör världen.

Vi lever i ett samhälle med folkvalda politiker och alla som vill kan bli egna företagare. Alltså, ALLA även DU kan bli politiker och/eller företagare och bidra till en förändring. Vi kan även ge bidrag till olika hjälporganisationer om man så vill för att förbättra världen.

Den där pastorn går bara runt i hysterisk extas och svär över alla "syndare". På vilket sätt blir världen bättre av det???

Marr
1

Jaa visst svär han som en borstbindare, men känner ändå att jag inte har rätt att döma honom! Tvärtom, för han har kämpat i åratal attt få upp ögonen på människor. Alla människor förstår ju inte det här med kärlekens budskap och hur ska man nå massan då?

Jag tycker han har rätt att uttrycka sig på det sätt som han är, för han talar ju alltid för jorden och dess innevånares bästa. Hur ser det ut i världen egentligen? Inte bra tycker jag, iallafall. Det måste bli ett stopp på denna egoism, NU!

Världen blir bättre om folk vaknar upp, slutar kriga, skända, våldta osv. Att mänskligheten inser det här och inte ställer upp på krig, kunde ju vara en bra början. Det är riktigt bråttom nu. Världen mår inte bra!

stillness
2

Precis Marr :) föressten vad är UJ för ngåot?

att vakna ur vårt EGO samt narcissism som vi har sjunkit i

Ibland får man röra om i grytan  odh vi har en heldel o röra om på denn aplaneten det är detta David Icke gör.

Jag har hört att människor kommer prata om 100 år om detta som vi går igenom just nu med honom. Han hade ju ett andligt uppvaknande 1990 sedan dess har ju altl han sagt slagit in.

Det är vi alal som håller i hop detta skjepp och vi har blivit separerade på så många plan som han går igenom på klippet bla religionerna,ras,nation.rik/fattig Divide and conquer

DAGS ATT VAKNA MÄNSKLIGHETEN

KÄRLEK TILL ALLT OCH ALLA

Glad

rex69
0

Hur förändrar man världen, det är en svår fråga.

Jag tror att det bästa sättet är att börja med sig själv. Ödmjukhet, hänsyn och respekt för människor, djur och natur är den lag jag själv försöker följa. Det märkliga är, att ju mer vänlighet och ljus man försöker sprida runt omkring sig, desto mörkare verkar världen bli…

Marr
1

Stillness! Uj=Utomjordiskt i fokus är medarb där och vi har haft många timmar med David Icke och hans informationsvideos.

Rex69! Ja jag förstår så väl hur du menar för samma lag följer jag. Kanske är det så att man blir mer uppmärksammad på ondskan när man har det här synsättet, men faktum är att det händer alldeles för mycket elände på vår jord. Det måste människor förstå, att det är inte som det ska vara, att man kan göra ngt åt det…

stillness
2

marr: aha vad fräckt den sidan har jag inte kollat in skall ta o göra det :D

THINK FREE

LIVE FREE

AND WE SHALL BE FREE

- DAVID ICKE -

Marr
0

Ja vad roligt gör det, Du är såå välkommen! Glad

stillness
0

marr: jag har lagt upp en ny video på andlig utvedkling forumet kolla in den väldigt stark!

wake up call 2012 pleiadians

Marr
0

Oki, det ska jag göra när jag varit i tvättstugan. Tack Stillness! Flört