Fylld av Kärlek??
För någon natt/morgon sedan låg jag i sängen och hade relativt starka spänningar vid nacken. Var som att dra en "plugg" ur spänningen vid nacken…och under några minuter kändes kroppen helt avslappnad/varm/fylld av värme…
Dock kvarstod inte känslan även om det är ganska avslappnat vid nackpartiet fortfarande.
Vid en period av mitt liv hade jag extremt svårt att sova och dessutom ingen bra miljö. Lånade säng och lägenhet av min syster en helg, men främmande miljö är ju inte bättre. Men som jag låg där så kände jag en hand på min panna, hela kroppen slappnade av och jag somnade som klubbad och sov extremt bra hela natten. Fantastisk upplevelse och jag misstänker att du som jag fick hjälp från Andra sidan :)
Låter som att du fick lite healing från den andra dimensionen :)
Det kan vara så att det var själsenergi som flödade genom och som kändes som värme i kroppen. Det kan hända speciellt när kroppen är avslappnad att energierna kan flöda mer fritt.
Så där kan jag känna om jag blir uppfylld av HA. Känns som om man blir uppblåst som en heliumballong. Det har även hänt på nattetid för mig när jag ligger och sover.
Tack för kommentarer.
Min uppfattning är att säkert var det så med spänningen att den var så pass stark att utan den fysiologiskt sett kunde denna värme fylla min kropp ist för att ligga samlad som en blockering vid nacken…
Om det nu inte var i något drömstadie att jag kanske inte riktigt kunder förnimma hela kroppen.
Jag har också fått den typen av healing från andra sidan. Har hjärtproblem och när det var särskilt jobbigt för några månader sen kände jag plötsligt en oerhörd värme och kärlek, samt vad som kändes som två händer på mitt bröst, omkring 20 minuter. Efter det hade jag inga arytmier på mer än två veckor (hade det många gånger om dan vid den tiden).

#1 jag har upplevs detsamma två gånger. När jag mådde dåligt och va förvirrad och vilsen i mitt liv en period så drog jag på mig en jobbig ångest. Jag blev desperat en kväll när jag lagt mig och bad min vakare (guide) att hjälpa mig. Då Kände jag plötsligt att all ångest och oro "lyftes ut" ur kroppen och jag blev helt tom på känslor och jobbiga tankar. Sov som ett barn sen och efter det ordnade min ångest och förvirring upp sig.
Andra gången var när min flickvän hade lämnat mig och jag va så krossad och mådde så kasst. Åt inget nästan. Jag hade inte kunnat sova bra på en vecka, så fort jag stängde ögonen såg jag en massa demoner och andra hämska saker, drömde mardrömmar etc. Tillslut bad jag min vakare om hjälp, bad att få sova lugnt för en gångs skull. Jag va så utmattad! Då kände jag varma händer på min panna under några minuters tid och sen sov jag lugnt och drömfritt hela natten!
Tack alwyn. Har varit med om liknande men isf om man har gjort något dan innan så att kroppen inte är så spänd. Annars kan man säga att det är händer på axlaarna och nacken för det mesta, men tänker sällan på det…