Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1306 ggr
thinkerbell
0

Wicca ifokus?

Jag vet att jag har läst en tidigare tråd om detta och folk verkade inte så intresserade då, men jag tänkte kolla om det kanske hade förändrats? Någon som är intresserad av att ha ett wicca.ifokus?

Jag hade gärna haft det. Här känns allt så väldigt varierat och jag tror att många wiccaner som letar en samlingsplats på nätet inte tycker att de passar här. Jag känner tyvärr så och tror därför att det skulle dyka upp fler wiccaner på wicca.ifokus än vad det finns här. Dock innebär det ju att det kanske inte är så många wiccaner som är här och ser vad jag skriver heller =(. Men jag gör ett försök iallafall. Vad tycker ni?

(Skrev ursprungligen denna texten på haxor.ifokus men tänkte bara kolla om det kanske finns några wiccaner här som vore intresserade av detta!)

Allamej
0

Wiccaner finns det väl på häxor iFokus?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

thinkerbell
0

Ja, några. Men som jag skrev så tror jag att det skulle komma fler till ett wicca.ifokus än vad som finns på haxor.ifokus. Försöker bara hitta dem så de kan tala om det =p.

Mea_K
0

Är rätt säker på att ett eget forum för bara wiccaner skulle uppskattas utav många då det inte finns något forum som tar upp allt då det kommer till wicca, sedan som du säger, det finns ingenstans där man direkt platsar :)

thinkerbell
1

Jag har skickat in en intresseanmälan så jag hoppas att det snart finns ett wicca.ifokus! Och att vi blir många där :).