Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1983 ggr
[skadad]
0

Kan jag be om healing här?

Hej! 
Jag är ganska ny här, ja bara några minuter gammal medlem faktiskt. Men jag har favoriserat den här hemsidan länge och läst lite forum och insåg precis att andra människor bett om healing här, över nätet. Det känns lite fånigt, men samtidigt är jag "open minded" och vill ge allt ett ärligt försök.

Jag "lider" av ångest dagligen. Allt från jobbiga minnen från barndomen till svårigheter idag tynger ner mig så otroligt, och jag har försökt att hitta hjälp utan framgång (kanske har jag gett upp för lätt…). Eftersom jag har en dotter känns det extra viktigt för mig att må bra, jag vill inte på något sätt påverka henne. 

Så nu ger jag ett ärligt försök och lite av ett rop på hjälp här…

retep
0

Hej! Healing är läkning…att hela sig själv! Ingen annan än du kan göra det! Men jag och säkert många här, vill skicka vår renaste, starkaste och mest kärleksfulla healing till dig…och önska att du skall känna den kraften och tilliten till livet…och ha tryggheten att allt är bra…och blir bättre för varje dag.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Lynxx
0

Prova på Healing iFokus - de brukar skicka om man ber om det.

http://healing.ifokus.se/

GunillaF är väldigt bra :-) Brukar skicka på bestämda tider. Funkar även mycker bra på djur.

/L

[skadad]
0

Tack så mycket för era svar! Ska pröva på healing i fokus också då. :)

Gaiatri
1

Hoppas du kan få lite lättnad i det som tynger ned dig. Genom att öppna upp för att läka och be om hjälp ger det också möjlighet till helande.

Kramar

[Nidloo]
2

Avslappning från spänningar kommer i sig själv i tystnaden, tankar och känslor är bindningen. De sitter i blockeringar eftersom de inte kan flöda i tomheten.

norna
1

Hej.

Det finns en man som heter Thorbjörn som varje vecka har gratis distanshealing, där många deltar. Man anmäler sig på hans hemsida: www.thorbjorn.se

Han är en mycket sympatisk och ödmjuk person och vill man kan man donera en valfri summa, om man tycker att det är på sin plats.

Ljus och kärlek till dig.