Drömmar - en vägledning?
Hej! Man kan nog säga att jag först i år började min andliga resa på allvar. Det har inte varit en dans på rosor och många gånger har jag fakstikt funderat på att strunta i min andliga utveckling (om man nu kan göra det). Jag är inte bara kritiskt till min egen förmåga utan också andras.
I alla fall så har jag börjat drömma många drömmar varje vecka som jag med tydlighet kom ihåg. Många av drömmarna behandlar de frågeställningar jag har haft och som jag rådfrågat min guide och änglarna om. Jag tycker det är jätteskönt att drömma och det är alltid (än så länge) behagliga och harmoiniska drömmar. Jag tror och hoppas att det är min guide och änglarnas sätt att vägleda mig.
I alla fall så drömde jag förra helgen om min spegel som hänger ute i hallen 2 gånger. Andra gången jag drömmer om den står det en kvinna i spegeln. Hon utstrålar lycka och vänlighet. Hon sträcker fram ett kort till mig. När jag tittar på kortet ser jag att det är henne visitkort och att hon är ett medium. Därefter tar drömmen slut.
När jag några dagar senare går hem från jobb och vid ett tillfälle tittar ner i marken ser jag ett kort som fångar mitt intresse. Jag plockar upp kortet och det visar sig vara ett visitkort från 2 medium.
Först i dag, slog det mig att det måste varit ett tydligt budskap om att jag ska börja lita på min andliga utveckling samt lita på det första och enda medium som jag besökte i maj.
Jag ville mest dela med mig till er av lyckan när man känner sig upplyst. Och så undrar jag om det är vanligt att vid början av sin andliga utveckling drömma mycket och tydligt? Har ni några erfarenheter att dela med er av?
Allt gott!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej !
Jag känner igen mig i det du berättar !
Jag har ofta blivit vägledd av drömmar men det började på allvar vid en livskris då jag bad mina andliga vänner om hjälp.
Jag kände mig oerhört ensam och visste inte vad jag skulle ta mig till och om det någonsin skulle bli bra igen. Då började jag drömma mycket intensivt under en period och drömmarna visade mig att jag hade vad som krävdes och att allt skulle gå bra.
Jag blev vägledd under en svår tid och inget kan få mig att tvivla på det.
Det var magiskt ! Trodde jag inte redan förut så sopade detta bort alla tvivel !
Jag får fortfarande vägledning i mina drömmar men inte lika intensivt som då, Jag brukar ställa en fråga om något jag undrar över och be att få komma ihåg och förstå svaret. Jag får nästan alltid svar.
Förstår dina lyckokänslor, fortsätt lyssna på dina drömmar !
Vi behöver inte alltid vända oss utåt, vi har oftast svaren närmare än vi tror.
fri

Jag blir så lycklig av att läsa om era upplevelser - "be och du ska få, fråga och du ska få svar". Så enkelt kan det faktiskt vara, bara vi tagit "klivet" att verkligen ha tillit till att den andliga dimensionen finns inom oss och runt oss hela tiden.
( Fri - vilket underbart nickname)
Tack Szirius !
Jag hade egentligen tänkt ett annat namn och blev helt ställd när det var upptaget, då flög fri genom huvudet och jag kom inte på något annat. Nu trivs jag med det och frihet är viktigt för mig, så det blev rätt bra ändå !
Att be är underskattat tycker jag, det enkla är ofta det tyvärr.
För visst får vi svar men först måste man ju prova………
fri
Tack för era fina inlägg. 
Det är faktikst fantastikt att man kan få så många svar genom att be och av att ha tro och tillit. Jag försöker alltid tömma mig innan frågorna så att jag är fri när svaren kommer. Jag har helt ärligt inget sug efter att lägga tarot eller liknande. Inte just nu iaf. Jag frågar lyssnar och försöker handlar därefter. Desto mer jag lyssnar på svaren och vägledningen desto mer vägledning från andra sidan får jag "gratis".
Trevlig helg till er alla!
Trevlig helg på dig Rebida ! Det är sant det du säger, desto mer man lyssnar desto mer svar. Jag har gått ifrån tarotkorten eftersom jag tyckte att min inre röst tystnade när jag vände mig till korten.
Kul någon gång men nog litar jag mer på drömmarna och min inre röst.
fri