En bättre värld
Se och bedöm själva!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Se!
Jag började gråta när hon pratade om oljan 
Tack för att du visade denna video!
Har sett videon i #1.
Det var intressant, mulac.
Hälsning
Niklas

Tack själva! Det gör en berörd på djupet!
Vi behövs alla för att sprida och ta del av detta dukade bord av information i dessa tider. Vi behöver även Skepticism och andra som håller lite tillbaka för att hitta balansen.
Följande film har jag "lånat" från Illuminati och StaffanM som satte ut "En Galaktisk superpuls är på väg till Jorden" . Jag vet inte om detta är viktigt men min skrivare startade upp fast strömmen var av då jag klickade in på detta ämne? (konstigt)
Det som pratas om i filmen hittade jag några timmar före av en händelse se länken: http://news.nationalgeographic.com/news/2010/11/101110-science-space-mystery-structures-gamma-rays-bubbles/
Jag upplever att flera ställer frågor på andra forum som inte riktigt så att säga hör hemma där alltid. Men jag försöker utforska hur andra tänker, vi kan inte begränsa oss inom ett område idag utan kanske får också ta med andra aspekter.

Oj då, jag är som en glömsk professor, filmen var det SORRY
En annan konstig sak, är att en fågel flög upp och satte sig ett tag utanför mitt fönster, när jag kollade på videon i #1.
Så brukar min guide visa sig, som ett tecken ibland…

Intressant, kanske flera upplever något?
Jag hoppas med gemensamma krafter ska kunna få de svar vi söker!

Från ett annat perspektiv!

En till………………….

En annan hemsida att reflektera över : http://www.ytterstatiden.nu/

#1 Mkt rörande…
det är en nödvändighet att vi börjar ta detta på högsta allvar med vår planet…att vi människor faktiskt DÖDAR den, det är så tragiskt. Men i stället för att gå ner sig i sorg och hopplöshet behöver vi höja oss, be våra kärleksböner, hela vår jord - och ta kloka beslut angående vad vi äter,köper och hur vi lever - VARJE DAG- tex. hur vi kan sluta slösa på jordens resurser som rent vatten.
Det hon talar om vid 22 min, rör mig också starkt…att mentalt handikappade är inkarnerade änglar, eller stjärnmänniskor.Och att de är här med syftet att lära oss älska och acceptera det som är annorlunda.Deras syfte är att öppna våra hjärtan på jorden!

#11 Det är mycket rörande och har börjat öppna mig så lever vi med våra hjärtan så skadar vi inte någon.
Det finns så mycket information om det ena och det andra just nu men i mycket så är det lika och det är som en övning att acceptera andra oavsett hur annorlunda de är, en mycket intressant tid vi lever i och även plågsam i vissa saker!
Vi får inte gå ner oss i det negativa…nej…höj blicken och se att vi är många nu som jobbar på olika nivåer för att reducera de skador vi åsamkat oss själva. Det finns gott om undergångsprofetior för de som vill drunkna i allt negativt men det finns också dess motsats.
Miljörörelser växer upp överallt bl a för att bevara urskogar och plantera träd i regnskogarna,bevara djurlivet,rädda planeten från skadliga ämnen,läkare utan gränser som jobbar förfullt i tredje världen mm mm så…det finns HOPP!!
Tänker vi enbart negativt svarar universum på det…Tillsammans är vi kloka….men om vi tänker "vi" och "de" skapar vi separation vilket inte gynnar någon av oss…och definitivt inte vår vackra gaia!!
Vi är de vi väntat på….enl maya….
Se också Kiesha Crowthers video om 2012:

#13 Väldigt positivt och bra skrivet.Håller fullständigt med dig. Vi väljer var vi har vårt fokus - så låt oss fokusera på allt arbete som görs för det goda.Även dessa forum hjälper detta syfte - att förhoppningsvis stötta och lyfta varandra i viljan att hjälpa jorden och allt liv där helas
#13 Ja vi ska jobba för det goda och på så vis dra ner "good vibrations" till oss..vilket vi lär behöva i dessa tider av negativ spridning av märkliga "idéer". Nej ett eller flera kritiska ögon och känslan i hjärtat är av stor betydelse!!
ps tack för dina ord