Hur man bajsar korrekt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
förövrigt gillar jag det mesta som kommer från undergroundwellness.com och det han har på youtube.
Men denna tar priset i humor också! 
Rolig video, men helt klart intressant. 
han är jätte bra denna coola killa 
hahahah va kul! men håller med om att det va rikigt intressant!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Jag håller helt med, verkligen den killen verkar veta vad han pratar om. hela hans site undergroundwellness verkar väldigt bra. Han har ju också många filmer på youtube om diverse… 
Undrar när marknaden plockar upp på det här. Dags för ny design på toaletterna.

skitbra!! När vi var i thailand så tyckte vi att deras toaletter var totalt ofunktionella, men de har ju tydligen helt rätt. 2 fotavtryck med ett hål i mitten kändes dock underligt. Vattenslang i stället för toapapper. Fick ju näcka totalt.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Verkar himla bra. Detta ska provas. In med pallen på toa alltså 
HAHAHA tackar för länken Shit detta va väldigt intressant
Och det skall jag testa
ja de kanske inte e så bra så som vi sitter egentligen asså
är nog mycket tryck press hehe
Någon som testat ännu som kan lägga upp en utvärdering haha?
In med en pall till toan alltså! 
Nu har äntligen min pall kommit in på toan ;) Verkar funka bra hittills. Vad tycker ni andra som provat?
pall inne på toan här också, ja tycker det också det fungerar bra. Roligt är det iaf! =D
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Haha lite komiskt är det och lite trängre på toa. Men bra att lägga korsordet på när man är klar