Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2496 ggr
Gutetjejen
0

Bergsvandring

Igår var jag på meditation som vanligt och denna gång skulle vi bestiga ett berg, vi skulle först föreställa oss att vi stod på en äng och hur solen värmer oss osv..sedan skulle vi vända oss om och se ett berg och börja gå dit, när vi kom fram så skulle vi se en stig upp mot toppen, jag började gå och efter ett tag så kom den en man gående mot mig, vände sig om och  visade mig vägen upp, när vi kom upp på toppen så skulle vi hitta ett ställe där vi skulle sätta oss, jag satte mig under ett körsbärsträd och där skulle vi meditera en stund. Sedan så skulle en energivarelse komma fram till oss, till mig kom det en kvinnlig varelse som var nästan genomskinlig och glimmade i guld, jag frågade vem hon var och fick svaret: jag är en ljusängel, hon satte sig på knä framför mig och höll mina händer i sina och sa: Det kommer ordna sig, du kommer att bli lycklig igen, allt kommer bli bra, sedan gav hon mig två gåvor: kärlek och lycka som jag skulle ta till mig. Innan hon gick så smekte hon mig på kinden och försvann sakta bort…kärleken jag kände från henne var enorm och oändlig, en FANTASTISK känsla kan jag säga.

Sedan skulle vi gå ner för berget igen och som vägvisare fick jag en av mina guider (samma som visade mig vägen upp)

madlin
0

Det är Terry Evans bergsmeditation som du provade på ser jag. Visst är det otroligt hur lätt man kan få kontakt. Jag har en bekant som har vidareutvecklat den här metoden. När man har kommit upp på bergets topp kommer det ner händer från ett moln ovanför och hjälper en att komma dit. När man är uppe på molnet är man på andra sidan. Jag har testat detta och jag träffade min katt som jag hade när jag var barn, sedan mötte jag min mormors farmor, som var död långt innan jag föddes. Jag träffade också min farfar, min morfar och min mormor. Jag fick olika budskap från dem alla, inklusive katten, jättehäftigt!!!Skrattande

Cornish-rex
0

#1Du har inte den meditationen på skiva eller liknande? Kan man köpa den någonstans?

Härligt med en sådan upplevelse, båda två! *avundsjuk*:)

[Amethyst]
0

Jag fick Terry Evans Mountain Meditation CD i julklapp och har testat den en gång hittills. Den är riktigt bra tycker jag och den går att köpa på hälsobutiker och mer andliga butiker Glad

Härligt att läsa också Gutetjejen Flört

Gutetjejen
0

Japp visst är det Amethyst Glad en underbar upplevelse..