Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 4755 ggr
Spiggen
0

Vägvisare

Jag skulle vilja få kontakt med min eller mina vägvisare. Stora frågan är hur man gör.Har läst att folk kan se o prata med dom.Frågan är kan man det?År det någon här som kan.

Jag är nyfiken o övertygad om att det är mer än vad vi ser med våra ögon.Kanske än dag.

Sökaren.

Aleethia
0

Har du provat att meditera? De flesta pratar nog med dem genom meditationen

Spiggen
0

Nä! är ganska så ny i det här.Meditera då måste man nog veta vad man pysslar med.Undra om det är svårt att meditera?

Sökaren.

[Mariann]
0

Nej jag ser inte och pratar inte med någon vägvisare i den mening.

Jag söker själen och den inspiration som kommer från det planet.

Så vad jag skulle vilja föreslå är att leta upp en meditation som finns här på sajten under kategorin meditation och där finner du en som heter hjärtemeditation/ljusmeditation och i den finns det en del som just är att öppna för inspiration Skrattande Läs tråden i det inlägget så ser du att det inte är svårt alls att meditera Glad

Spiggen
0

Tack! ska prova

Sökaren.

Branneli
0

CoolEn kompis till mej, hade avslappning med oss. Vi var 5 stycken….

Vi gjorde nåt…."regn"….och vad det var mer, sen liggandes avslappning…där hon lotsade oss …genom olika skikt….Väl framme vid ett hus & innanför dörren satt min ledsagare i en gungstol….. Såg endast konturerna av denna i gungstolen…..

Kommer fortfarande ihåg ängarna….skogarna…huset…fönsterluckorna…..

Spiggen
0

Låter läskigt men ganska roligt.

Sökaren.

mammaz
0

Hej. Gå in på anna-lena.se. Där hittar du en "kurs" gratis hur du gör

"Meditation för att ta kontakt med din andlige vägledare eller skyddsängel."

Anna-lena är en jättetrevlig tjej som verkligen vet vad hon talar om.

Och till skillnad från många andra anser hon inte att hon ska ha betalt för att lära ut detta.

Hennes hemsida är verkligen intressant.

Kramar från mig.

mammaz
0

Klicka på "anna-lenas kurs i kanalisering.

Spiggen
0

Tack för tipset.Kanske det bästa jag har fått här på övernaturligt.

Se you!

Sökaren.

[Mariann]
0

#9 Vill bara påminna att detta är inte Övernaturligt iFokus detta är Andlig utveckling i fokus. 2 vitt skilda sajter här i iFokus nätverket. Oskyldig

Spiggen
0

Eeee ok då jag tror att mammaz förstår vad jag menar.ska jag be om ursäkt?

Sökaren.

mammaz
0

Hej igen. Självklart finns det inget som du behöver be om ursäkt för.

Du ville ju bara få kontakt med din andliga vägvisare. Det passar ju väldigt bra in att fråga om det här anser jag. Sedan att du råkade ta fel på vilken sajt du var inne på kan ju hända även den bästa.

Många kramar från mig.