Jetplan nära krock med UFO
Något UFO sverige inte kan förklara, annars är de ju så oerhört snabba att bortförklara allt… 
Riktigt spännande!
Blir intressant att se vad dom kommer fram till..
om dom nu gör det??
Coolt. 
Häftigt
Tack för spännande inslag! Jag bara ryser! 
Måste bara få lägga några intressanta länkar till You Tube. Det finns/fanns en serie som heter UFO Hunter. Dom har gjort några riktigt bra program speciellt det här avsnitet.
Ansnitet är uppdelat i fem delar.
Ja, dom är också riktigt spännande att se.
Tack
Hmm.. när man har sett dokumentären med UFO hunters börjar man att undra lite. om man går in på Top 100 UFO "Hot Spots" for Europe så ligger Luleå på plats nummer 4. Jag är själv inte så bevandrad i den norra delen av Sverige. Men jag vet att det ligger flygbas (F21) i Luleå. Och cirka 10 mil utanför så ligger Videlbasen, som drivs av FMV (försvarets matrielverk). är det någon som vet om Luleå lever upp till dom andra kraven för att räknas som en UFO Hotspot?
Jag bor i Luleå men har personligen aldrig sett några misstänkta fenomen på himlen. Inte heller har jag hört att det skulle vara speciellt vanligt här. Det stämmer att flygbasen F21 finns här. Dessutom kan man ibland se väderballonger som skickats upp från Esrange i Kiruna, och det har hänt att någon blivit oroad och trott att en sådan är ett ufo.
Det var ju ufosingarna som nästa krockade med varandra - flygplanet var ju inte direkt i närheten .
Jag tror de har koll på var de flyger , som hökar jämfört med svanar .