Fina bilder från er båda! 

Vilka underbara bilder! 
vill gärna se mer…. älskar naturbilder 
mmmmmmm 
höstlöv är vackert alltså….
Jisses
… den var tjusig… mycket läcker 
Tack 

Wow vilka fina bilder bappi!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack Hoppfull!
Kameran hänger nästan alltid med på våra skogspromenader och beröm får man aldrig för mycket av, så tack igen.
/kram Bappi

Vad duktiga ni är ALLIHOP på att fota!
*imponerad*
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Kanonfina bilder!!
Kul att ni delar med er tycker jag! 

jag kan se det kance är det en ande eller en ängel som är den röda pricken på bilden.
Bilden va hjätte fin tyckte jag.
Hej luxplyr, tänk att något för det mänskliga ögat kan fastna på bild!
Kram
Telos

aa, det är spänade tycker jag när man ser onsynliga saker

Va många härliga bilder det var här.
Jag älskar de här vackra naturbilderna ni delat med er av! Inom kort hoppas jag få ordning på mina bilder i andra datorn och få tid att fotografera lite fler nya, så jag kan dela med mig av sådant jag själv fångat med min kameralins.
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Oh, så vackert foto av skarven! Hade jag haft staffli och färger framme hade jag gått dit nu i ren inspiration!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

tack så mycket #28

Vilken vacker bild, dhalia!
Den säger mig mycket.
Frosten biter, kölden tär:
Men i ljuset från solen smälter det hårda till livets vatten
och blomman lyser och strålar i solens egen färg, ännu kraftfull och skön.
Tack!
Fair Winds and Following Seas!
Tack själv, så fint skrivet, dubbel glädje :O)

Gubbarna duger bra som inspiration och skratt
![]()

Var hittar ni dessa rörliga gubbar?

Grejt
(Det var engelska alltså)
Men eremithas är utan pil…
Så det måste finnas fler möjligheter…

Fina!! 

Helt underbara bilder
Fina bilder!! 
Natur och natur, men det är i alla fall en bit natur jag tagit in i huset och försöker sköta efter bästa förmåga. Närstudie av mormors gamla Hibiscus. Efter henne död, blommade den ett tag med bara en enda blomma som slog ut vid hennes dödsdag. Nu blommar den med flera blommor och vid olika tidpunkter.
Vilken läcker bild!! 

Vilka underbara bilder….

Vilka vingar!! vackert 
Tjusig fjäril. Oerhört vackra vingar.
Egentligen gillar jag inte fjärilar - de är bara kamoflerade insekter… Fast det hindrar mig inte från att njuta av deras skönhet på håll. Får rysningar när de kommer nära mig. Vårens första citronfjäril gör mig glad (jaja, bara den inte är nära mig såklart
).
vad ni är gulliga som ska träna mig. *ler* Ännu en vacker fjäril. Tack och lov långt ifrån mig. Det är risken att de ska snudda mig som är "vidrig" och äckelframkallande. På bild går det ju bra. tjusiga violer som utgör baren också. Har varit på flera olika fjärilsutställningar (med levande fjärilar som man går runt bland) och det går bra en stund, men sedan får jag i stort sett panik och måste ut.

Vilka helt fantastiska fjärils bilder ni har!! jag har försökt fånga dem också, men de flyger ju så fort 

#62 Håll ut och be dem snällt att sitta kvar 
Du anar inte hur många gånger man krälat ned på marken, fått upp kameran, ställt in macrofunktionen (i panik) och så preeeeeciiiis när man ska knäppa bilden så "flader fladder fladder" iväg…
Har bara lyckats ta några få men när man kommer inpå och de sitter kvar(!) kan det bli väldigt fina resultat. 
Så ge inte upp!
Mycket vacker blåvinge. det är de som är så där riktigt blå på andra sidan av vingen, va?
Vingarnas teckning på kanten ser nästan ut som fjäderdräkten hos en påfågel. Synd att fjärilar är så läbbiga mellan vingarna. 
Vacker bild på bi och äppelblommor! 
jag får belamra mig med tålamod även i fotokonsten helt enkelt…

#67 underbart vackert.
tack för att du delar med dig så vi får se det vackra i naturen
Ett par bilder på mitt sällskap på bryggan. De sitter bara 2-3 meter från mig, trots att ja sitter helt öppet i en stol.
Det märks att vi kommer allt högre i nivåerna - så här orädda har de inte varit tidigare om åren. En äldre kvinna som satt där tidigare på dagen, innan jag hade kommit, hoppade till när en av tärnorna kom & satte sig på ryggstödet, bara ngn dm från hennes huvud
- å de har de aldrig varit i närheten av att göra förut. Vi matar ju inte dem eller ngt sådant - de fiskar ju själva - finns hur mycket småfisk som helst i viken.

Tärnor är ju hur tjusiga som helst! Kul att de kommer så nära!
Jättefina bilder!!

#76 *fniss*… jodå och inte är det så väldigt långt bort heller….

Ååå en magnolia, de är underbara… helt underbara.