Trevlig helg! :-)
Här lyser solen från blå himmel. Min man laddar för att springa Göteborgsvarvet, och jag förbereder maten…
Hur har ni det runt om i Sverige? Det är konfirmationer och snart skolavslutningar, hur känns det när ungarna blir vuxna?
Jag läser boken Klimatsmart och tänker till hur vi lever egentligen… Vad säger ni? Låta allt bara fortgå eller göra en liten insats?
Ha en fin helg!
Kram Maud 
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Godmorgon!Solen skiner,längtar till Eurovision ikväll.Jag tror det går bra för Sverige,det är bra låt.Jag känner mig gammal nu,min son börjar i gymnasiet i höst och min dotter fyllde 20 år nyligen.Trevlig helg!
God eftermiddag!
Nu börjar solen gå bakom moln här i Borås…
Hoppas det gick bra för gubben på Gbg varvet.

Lawrie sprang 2.1 mil på tiden 2 tim 1 min 29 sek, vilket är sju och en halv minut bättre än förra året… Han impar på sin fru…
Jag orkar knappt resa mig från soffan!!!!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

God middag!
Ömson regn, ömsom sol…
Har varit iväg till återvinningen med källsorterade sopor… Annars bara latat mig och varit med min valp och mina söner…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Trevlig Helg alla!!!!
Trevlig helg önskas alla!! 

#6 Tack det samma darling 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Det är nog tid för eftertanke för många . Men man har hela sommaren på sig att fundera . Klimatsmart eller inte , tja , jag tror på systemförändringar . Annars har solen kontroll . Molnen kommer och går . Himlen är fortfarande blå när den grå tillvaron löses upp i regnbågens färger .
Ta vara på helgens skönhet och trevlighet .