Satsang-träff i Skåne
Hej alla!
Jag känner att det närmar sig en satsang-träff igen! 
Satsang är sanskrit för "sant umgänge" och kommer ur en kärlek för det sanna och en vilja att se igenom illusionerna.
I mina ögon är det helt enkelt att vi träffas och utforskar vad som är sant i oss själva och vad som är osant (illusion).
Vi hjälper varandra genom att vi känner igen oss själva i varandra och upplever enheten och stillheten tillsammans, i Nuet. Det finns inget mer kraftfullt och vackert och sant!
Genom att samtala, men också uppleva stillheten och tystnaden mellan orden, kan vi undersöka vad det är vi tror är sant om oss själva (och om andra och världen) och ta reda på om det verkligen är sant.
Genom att skala av löken kan vi nå till den inre kärnan, till det som är sant i oss alla.
Och för att vara tydlig så finns det naturligtvis inga krav på något, vill man inte prata eller dela med sig, kan man vara tyst. Inga måsten alltså, inga förväntningar. Meningen är att man ska kunna vara precis som man är och att det är accepterat. Vilket det är. 
Vi träffas hemma hos mig i Höör i Skåne.
Intresse någon? 

Ja, men det beror på datum lite också

#1 Hej, ja det förstår jag.
Kul att du är intresserad och jag ska återkomma så snart som möjligt med ett datum och så.
Till dig så länge (och eventuellt andra intresserade) så är ett tips inför träffen att titta på videoklipp på youtube med t ex Adyashanti, Eckhart Tolle, Burt Harding eller Mooji för att komma i samklang med vad det hela "handlar om", vad som är "ämnet" s a s. 
(För den som inte känner till dem så pratar de alla om samma sak fast på olika vis, så man kan ju lyssna på den man dras till förstås.)
Har förslag på datum; 23 eller 24 maj, eller 6 eller 7 juni.

6 juni tror jag skull kunna funka
#4 Okej, det har jag noterat nu.
Nu är lördagen den 6 juni spikat för träffen, som blir kl. 13.00 hos mig. Adress och eventuell vägbeskrivning fås av mig via pm.
Så Free-spirit-minded; om du skickar ett pm till mig med att du fortfarande kan och vill då, så får du adress osv.