Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 706 ggr
Lionadh
0

God morgon Wesak 9 maj

Ja, då står två trekornsbröd av KRAV-mjöl på jäsning i köket. Det blir färskt bröd till frukosten.Glad 

Grått väder i Götet men några envisa fåglar ute kvittrar glatt. Det är fortfarande vår i luften, trots regnet.

Planerna för idag är lite matinköp, en promenad och kanske en film i soffan med en kopp cappuccino.

Hur har ni det runt om i landet? Fåglarna sjunger väl för er?

Ha en riktigt mysig dag idag!

Var öppen och emottaglig för den inströmning som sker under Wesakhögtiden. Njut av klarhet och ljust sinne…

Kram till alla på AU!

Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

rockygubben
0

Godmorgon och ha en trevlig dag!Skrattande

diaz55
0

God förmiddag alla på AU.

Här skiner solen, efter en dag och en natts regn, så härligt friskt och klart ute.

så gott det låter Lionadh med färskt bröd till frukost, finns det något så hemtrevligt och gemytligt som doften av färskt brödGlad.

ha en ljuvlig lördag allihopa/kram lena.

hatchepsut
0

Go´middag! Solen lyser och det blåser, mycket energi i omlopp en helg som denna…Flört

[Mariann]
0

God middag!!

och

God wesak på er alla!

szirius
0

god kväll får väl jag säga dåFlört Här har dansats magdans hela långa dagen - ett perfekt sätt att fira wesakGlad.Solen har bokstavligt stekt ( 28 grader) och akaciaträden doftar underbart.Nu blir det pizza med familjen o lördagsmys! Igår kväll gick luften ur mig, jag grät som ett barn i badkaret, men sedan kom nya friska energier in och det känns glädjefyllt och starkt inuti.Är det denna måne månntro…

hatchepsut
0

Go´kväll på dig! Vad häftigt, magdans! Skulle jag vilja lära mig,hm jag har mage till det! Flört

szirius
0

#6 hihi, ja det kan faktiskt vara en fördel. Jag har inte det, så jag får kämpa extra med att rörelserna ska synas lika tydligt som för andra " kvinnliga" dansareFlört.

hatchepsut
0

#7 Hehhehe, tips; Ananaspicnic,kan det va´nåt´?Flört