Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2348 ggr
Tara
0

Andekontakt.

Det sägs att  andevärlden har en högre vibration än jordelivet och  att  man kan höja sin vibration tillräckligt högt för att få kontakt med andevärlden. Men hur gör man, det skulle vara intressant om någon kan tipsa om det//Tara

Lionadh
0

Som jag ser det är det inte riktigt sant det du skriver att andevärlden har en högre vibration. Ibland är den som jordelivet och ibland något lägre t.o.m.

Men en bra författare som skrivit om hur man kan lära sig att kommunicera med ljusguider, som kommer från ljusvärldarna, är Sanaya Roman. Hennes bok Lär dig kanalisera innehåller övningar som är enkla och säkra att göra.

Och alla - absolut alla! - borde lära sig kanalisera sitt Högre Jag!

Hennes hemsida är www.orindaben.com och hon är en av våra samarbetspartners.

Kram Maud

PS. Medier som kan berätta om medialitet finns också inne på Övernaturligt. Lycka till!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Tara
0

Tack för svaret, synd att man inte kan Engelska så braRynkar på näsan

Aldebaran
0

Först… Vad menar du med andevärlden?

Astralplanet - Mentalplanet - Kasualplanet alla dessa plan som är på rad efter det fysiska vibrerar ju högre och högre..Eller rättare sagt finare och finare..

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Tara
0

#3 Där jag tror andarna  finns, men du kanske  har ett bättre  namn? Jag är inte så insatt i dess termer.

[Mariann]
0

#4 Du menar  säkert astralplanet.

Ifall det är ok att jag visar dig ett par artiklar du kan läsa här på sajten så

denna

och

denna

kan vara något som kastar ljus över saken. Den första av dem är ju någonstans i mitten av E-Boken Döden, ett äventyr och där behöver du läsa de två efterförljadne artiklarna också, men du blir ju länkad vidare i slutet så.

Tara
0

Tack för tipset  Mariann, jag ska genast gå in och läsa i de länkarna.

[Mariann]
0

#6 Varsågod! Glad

[Mariann]
0

#6 När du nu snart kanske har läst artiklarna och fått lite ljus kastat över astralplanet/världen och kroppen. Finns frågan kvar om hur man når denna värld? Eller väcks det andra frågor nu?

Tara
0

Ja man blir mera medveten om hur det kan vara och säkerligen kommer det att väckas andra frågor. Det är tur att det finns så mycket intressant och läsbart härinne hos er, jag lär nog återkomma med mera frågorGlad

//Tara

Lionadh
0

#2 Sanaya Romans alla böcker finns översatta till svenska på Isis Förlag. Du hittar dom på t ex www.bokus.se Glad

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

starcat
0

Kan också rekommendera "andlig utveckling" av samma författare. Mycket intressant och tänkvärd.

Tara
0

Tack alla för tippsen/kram