God morgon 20 april
Lite dimma vid horisonten, men det verkar bli ännu en solig dag. Sakta stiger solen upp och gläds över vårblommorna.
Idag blir det en tur till biblioteket för mig. Ska leta en speciell bok, tänkte jag. Nån som har ett boktips?
Hur har ni andra det? Har ni vårkänslor? -Det har jag!!! 
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
God morgon! 
Solig dag blir det säkert!
Nu spännade vecka ligger i sin vagga och är ganska späd ännu… undra vad den för med sig?
Godmorgon
Morgonrundan var kylig och uppfriskande men solen börjar titta
fram. Vårkänslor ja
allergi ja
.
Ha en bra dag
Nilla
God morgon på er.
Solen lyser men värmen lyser från sin frånvaro.
Ha en bra dag.
Gomorron på er alla!!!!
Här skiner solen för fullt å fågarna kvittrar,kan en morgon bli så mycket bättre?!
Önskar er en riktigt go dag alla…
Godmorgon från ett soligt Jämtland
Godermorgen! Vaknade med en härligt positiv känsla idag. Jobbat en del på morg redan med samla ihop intryck från kurarbete i helgen. Skönt komma igång.
Känns som mkt nytt tar alltmer form och nu får en ny skjuts denna period. Varit lite trögt ett tag, kanske kan vara astrologiskt också, venus retrograd?Den har ju släppt nu, hursom.
Vi hörs!
Måste in och köpa fästingmedel till hundarna.
Olja, filte och tändstift till bilen ska ochså köpas, sen måste jag boka tid för översyn av bromsarna. Bara utgifter idag alltså!
Men solen skiner och lammen skuttar!

God förmiddag från Örebro, soligt och grannt, blommor och blader.
vårkänslor… absolut, spritter i hela kroppen, ni vet
allergi inte roligt för er
#7 fästingar, usch och fyy, hade 3 stycken på mig förra sommaren, har ju flyttat sedan dess, bodde i Uppland då, mera fästingrikt där väl än här tror jag
lammen är så söta när de skuttar i hagarna här, man blir så glad när man ser dem.
ha en fin dag och en skön kväll/kram lena.
Hmmm, ja goéftermiddag, har varit iväg och ufört mitt dagsarbete, nu väntar hemläxa i TCM, nytt kurstillfälle fre/lö…