Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2152 ggr
Playja
0

Stor kram från mig

Jag vet inte? men jag känner bara att jag vill ge er härinne en stor värmande kram och då speciellt Mariann som inte kan må så bra efter allt som skrivs. Hoppas allt ordnar till sig till det bästa! (säger man så? ser konstigt ut) *s*

angel_smilie.gif picture by lara_k_

Lionadh
0

Det tackar vi alla härinne varmt för.

I Karlskoga finns uttrycket "Det löser sig, sa han som sket i vasken, och löser det sig inte så löser de sig ändå".Skrattande

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Gahella
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag känner detsamma som du Playja! Kan också tänka mig hur Marianne mår idag, och skulle inte vilja vara med om något liknande! Vi har inte känt till hela bilden, och innan man gör det ska man nog avvakta med dömmandet!

Tror att detta varit en bra tankeställare för flera hur man bättre kan agera i fortsättningen till sakfrågor och till våra medmänniskor..

Peace, Love and Understanding!

Eremitha
0

Tack, innerligt tack, Playja och Gahella, för era värmande ord och er insiktsfulla förståelse!!!

Hjärtat gläds. Hur mycket vet ni inte!!!!

Fair Winds and Following Seas!

Gahella
0

Tack själv vännen! Det är inte så svårt att förstå, det är bara att sätta sig själv i en liknande situation….

Så lessamt när känslorna får styra, och inte förståndet och hjärtat…

Playja
0

Det var så lite så. PDT_Love_07

Önskar bara att förståelsen kunde vara större ibland bland oss alla och du har så rätt Gahella i det du säger i #2.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här Kommer blommor till er från mig.

Lena.P är jag i verkliga livet.

gyllenehjartljuset
0

Kram från mig också. Vi vet ju att allt sker av en orsak och varför detta händer just nu kan vi väl bara se verkningarna av senare.

Speciellt kram till Marianne. Du vet var jag finns om du käner för att prata.

KRAM

Mads
0

Sänder också en stor kram & tycker det är sorgligt att bevittna vad som sker med människor ibland.

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

Eremitha
0

Tack för den underbara buketten, chik, och för värmande ord från er andra.
Ingenting är någonsin endimensionellt …

Fair Winds and Following Seas!

szirius
0

Åh, tack alla fina människor som bryr er och förstår att det såklart finns en annan version av allt som sker, men att viljan inte finns att betala med "samma mynt" tillbaks…detta kommer att lösa sig "FÖR DET HÖGRE BÄSTA"  vill jag tro.

Stå kvar i kärlek.

#2 Gahella - den var vacker , och så sann så sann…

Maddo
0

Ädelstenen kan inte slipas utan friktion , liksom inte mäniskan kan fulländas utan prövningar….

Lev livet, det går inte i repris.

[Mariann]
0

Vill tacka alla här för era goa kramar!

TACK! Skrattande

rockygubben
0

Tack detsamma!Skrattande