God morgon 20:e februari
God morgon denna "vår-vinterdag". här i djupa södern är det ca -1,0°C och lite nysnö. Vad jag tycker om det?
Gissa… ?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
*burr* tycker han nog om det den eldige draken. 
Du får sätta fart på elden å hålla värmen och smälta snön. 
God morgon alla läsare och Fredag igen!
Njut av livet!
Kram

Morn,morn
Nästan klart väder ute, kan tro att solen ska orka upp idag. Hoppas på det i alla fall.
Min underbara make har lagt nytt golv i klädkammaren
. Det jag är mest glad över är faktiskt att jag nu kommer in och ut ur den utan att kliva över och under saker, det blev med andra ord rensat också.
Ha en skön helg
Godmorgon!
Mer snö, inte kul. Fast det är delade åsikter om det i familjen. Hunden äääälskar snö. barnen vill ha mer snö så de kan åka pulka. Jag vill ha sol och +20…
Må gott denna fredag!!!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Här har vi nysnö och lurv i träden. -6 grader och ingen pellets hemma ännu. Har beställt men det hinns nog inte före helgen. Hoppas på blidväder…
Så med sockor och kofta på blir det korta besök på internet. Kontoret är det kallaste rummet…
Ha en fin dag! Kul med lite vinter i alla fall?
Kram Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Äntligen fredag ! Snälle Draken vad du har det varmt och skönt, hos oss är det -10 och dags att gå ut för att skotta fram huset.
Jag har träningsvärk från allt skottande.
Ha en skön fredag 

Jag fryser! Hahahahah
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
#5 Drakar fryser redan vid +17°C.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Godmorgon,här i E-tuna skiner solen det är så skönt ute.Ha en bra dag!
Och här i Aås, snöar det fortfarande, -4 gr.
Idag blir det promenad med vovven igen, man blir alldeles full med snö. Kul o busa i snön.
ska nog ta med en annan vovve oxå.
Det blir full rulle idag, får vila till kvällen.
Ha det gött.
Kram cilla.