Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2026 ggr
TeZ-april83
0

Vill utveckla mig mera

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej har ni något säga mig om dena bild?
Visserligen är det snart ett år sedan jag tog den (4 månader efter förlossning) 
Men min röda Aura färg har jag nästa haft hela tiden sendan liten nu är jag 25år och van den.
Kram mig.

TeZ-april83
0

Gråter

Farwuq
0

Har du starka känslor? Är du t.ex. ofta arg och bitter i ditt liv? Färgsättningen verkar så bestämd. 

Själv har jag aldrig sett en röd aura i mitt liv, bara de gula, blå och gröna.

Obestämd

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

Jag tycker du inte ska bry dig om denna bild överhuvudtaget, den säger inget om dig.

Jag själv fick gjort ett liknande foto för många år sedan, vet ej om tekniken utvecklats sedan dess förstås.

Mitt foto ser annorlunda ut för jag själv är med  på bilden, här är det ju en figur med chakran. Obestämd

Om du vill utveckla dig mer så ska du söka själen och då är någon slags ljusmeditation/hjärtemeditation det som är vägen. meditation på ett högre ljus/själsljuset/Guds ljus leder alltid till utveckling.

TeZ-april83
0

agritionen har jag innom mig sedan liten men har aldrig fått utryckt den ordenligt skulle vilja ställa mig på ett berg och bara skrika ut men komer aldrig att ske.
Jo det fottot du tagit är en annan variant av detta men det du tagit ar nog bara ett foto övr dun aura detta är av både aura och chakra, Jag skulle vilja ta ett sådan som du tagit med men även ett nytt som jag och visar här.
Jag vet att man inte ska fästa sig vid det men det är intressant att se det och just att man kan läsa av det och se sin personlighet i dem jag själv kan inte läsa aura/chakra bilder på så sätt bara vad grundfärgerna står för, jag har en vän som kan tolka bilderna och var skrämmande vad sant och personligt det var.

Aldebaran
0

Är det du på bilden??

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

TeZ-april83
0

Jepp.

Aldebaran
0

På bilden har du aktivitet i rotchakrat, är detta en sann bild så bör du försöka bromsa det på något sätt med tanke på dina agretioner du pratar om ovan.. Följ råden som Mariann ger i #3..

TeZ-april83
0

jo. som sagt det är gammal bild på mig, hadde nyss fått barn då. Mediterar en hel del.

Aldebaran
0

Det spelar ju ingen roll om det är en gammal bild på dig.. Har du aktivitet i rotchakrat så har du, det är ju inget som försvinner hursom helst.

TeZ-april83
0

ok

Shakti
0

Dom där aurabilderna visar bara vilka energier som i ögonblicket är aktiva. I din bild är det rotchakrat (rött) och sakralchakrat (orange), men färgen kan växla från en sekund till en annan beroende på dina emotioner. Därför kan man inte tolka väldigt mycket ur sådana bilder. Några agressioner kan jag absolut inte se i den röda färgen för att dessa brukar ha ett smutsigt rödbrunt rött, annars är en klar röd färg tecken på bra vitalitet och jordning. Att du har mycket orange i din aura kan bero på att du var gravid och att har fått barn. Du behöver absolut inte "göra något åt" att ditt rotchakra är aktivt. Utan ett starkt rotchakra kan du heller inte dra nytta av dina högre energier.

TeZ-april83
0

Tack Shakti (#11) Sakralchakrat det namnet har jag inte hört förut. betyder vad? Den markanta rotchakran berättar oxå att jag var väldigt  jordad den perioden oxå. Såå mycket agretion har jag inte kvar men ibland har jag en känsla av att jag skulle vilja skrika ut över berget, den största agresionen hade jag när jag bodde hemma har aldrig uttryckt den. Lita och binda mig till bilden det gör jag inte men det är intressant.
Kronchakrat skulle jag vilja "fixa" även panchakrat (aktivera)
Kram och tack.

Shakti
0

Hej TeZ

Sakralchakrat är det andra chakrat. Det finns flera beteckningar för det, kanske du känner till det under en annan beteckning. Det viktigaste är att alla chakras är i jämvikt till varandra. En kedja är endast så stark som den svagaste länken. För att fixa kronchakrat måste du först fixa alla andra chakras. Ju bättre dina nedre chakras är i harmoni till varandra ju bättre fungerar kronchakrat. Man börjar alltid med att fixa de lägre chakras först. Du har ingen nytta av ett mycket aktivt pannchakra om du inte kan jorda dess energier. Det är precis som man bygger ett hus, om det inte står på en stadig grund kommer det att braka i hop hur bra du än bygger huset.

[Mariann]
0

#12 Om man söker sajten så finns det massor omkring chakran och annat. tex artiklarna "människa känn dig själv" och även under kategorin chakran hittas info om varje enskilt chakra.

God läsning! Glad