Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 740 ggr
Lionadh
0

Söndag 25/1

Gomorgon alla på AU!

Sajten verkar fungera men lite nytt utseemde, så det ska nog gå att orientera sig. Annanrs hänvisar vi till artikeln om uppgraderingen på Support iFokus.

En regnig dag i Götet, men jag är stärkt av en biokväll igår. Vi såg Benjamin Buttons otroliga äventyr, ett romantiskt drama om livslång kärlek. Hålla handen film! Glad

Hur har ni andra det?

Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

dina2
0

godmorgon på er alla. Tänk, så jag älskar dessa tidiga helgmornar, alldeles för mig själv, en mugg kaffe och intressant läsning på nätet, utan att behöva avbryta för att åka till jobbet!

Bäcksvart utanför fönstret. Blev stående mitt igatan igår för att det var så halt. Kom varken frammåt eller bakåtGlad, tursamt var jag inte ensammen utan en man bakom mig kom till min undsättning.

Önskar er en trevlig söndag.

[Mariann]
0

God morgon!

Här är  allt lugnt och skönt också. Idag väntas inget särkilt, antagligen jobbar jag vidare med översättningen av högre och lägre psykism artikel av Kennet Sörensen.

Önskar en skön söndag!

Farwuq
0

Idag är en mycket speciell dag.

Jag har sett de första vårblommorna, vintergäcken blommar här i Lund.

Skrattande

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

fruhannaa
0

Idag ska vi till min bror och hans familj och få mat :) Mycket trevligt att träffas och umgås. Kusinerna vill så gärna leka ihop också så det blir skoj.

Telos
0

Förnim GlitterVinden av Ljus som deltar som ingivelser av värme på resan…

Andas kärlek…

Telos