Kan inte skriva längre
Jag ÄLSKAR denna sida men jag orkar inye längre.
2 minuter,har tagut tid, för varje ändring, det rullar
upp och ner och försvinner o s v.
jag har trådlös mus och hsr ju skrivit maskin och
dator i 20 år. Mail går jättebra, allt funkar.Varför
bara här ? Ursäkta gnället !
gingle får jag fråga om du har en bärbar laptop. De brukar ha en pekplatta och kanske kommer du mot den så det strular ibland. det kan hända mig.
Man kan stänga av den också.
//Pia
Angående segheten vet jag inte men hea i fokus är segt iblend och grabbarna håller på att fixa en del saker, det kan ske under nätterna. På dagarna är det dock inte så segt.
//Pia
gingle det mesta av dina fel beror nog på din egen dator.
Att det går trögt/segt emellanåt kan mycket väl bero på forumet för det segar ibland.
Om jag förstått dina inlägg rätt så har du numera en bärbar dator.
Stäng av din musplatt så försvinner nog en del av dina bekymmer.
Om du kikar uppe på dina F tangenter så finns det ev en symbol som ska vara för musplattan. Är lite olika på olika bärbara hur det ser ut och hur man stänger av. På min så håller jag ner en tangent där det står Fn på, på min dator så sitter den i nedre tangentraden och sen leta reda på den tangent som är för musplattan.
Då ska en del bekymmer försvinna.
En sak som också påverkar seghet/tröghet är internet explorer för tyvärr så är den segare än andra webläsare eftersom den har nåt heter nätfiskfilter som söker av sidor man går in på.
Ytterligare en orsak som kan göra att det gör trögt för dig beror på vad du har för hastighet på din uppkoppling. Har du numera ett mobilt bredband på din dator så kan även det inverka för mobilt bredband brukar nästan alltid ha sämre hastighet än ett vanligt modem.
Så alla dina bekymmer kommer inte ifrån detta forum.
Jo en grej till. Gäller din trådlösa mus. Det är inte alla möss som funkar med alla datorer så har du möjlighet prova med en annan mus.