Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1932 ggr
HH-life
0

Halschakrat

Hur gör man egentligen för att "öppna" flödet i halsen? Så att man har lätt att utrycka sig och tala. Finns det bra tips för detta? Kan kännas som min hals är åtsnörpt i sociala sammanhang ofta, fast jag vill så kan jag inte riktigt tala. Och när jag talar blir min röst svag, i vissa situationer. Jag är den mer lugna personen som mest är i bakrunden och observerar. Det hade varit kul att kunna medverka mer i diskussioner osv.

allhealing
0

Detta är väldigt personligt och går inte att ge svar på generellt. Som jag har förstått att det fungerar så bär vi alla på våra egna livsberättelser. Dessa skapar och formar även oss som talande eller tigande varelser.

Du har själv börjat lösa upp din egen talarknut genom att skiva här att du är redo för en förändring. Detta är ett väldigt bra sätt att agera för att tala om för dig själv att nu kommer det att bli förändringar kära kropp så var beredd för nu kör vi.

Just i ditt fall så vore det bra om du fick tala med en person och gå tillbaka till din barndom och titta på ditt förhållande med din mamma.

Det jag ser om dig är att du har energilåsningar där och de verkar vara små låsningar så de ska inte vara något större problem med att kunna lösa upp dessa knutar.

Om din mamma lever så kanske du kunde ta dig en funderare på om du inte skulle ta och fråga din mamma lite mer om din barndom och om sådant som hon minns om dig som barn och låta henne berätta fritt.

Det verkar i alla fall väldigt starkt med din koppling till din mamma så lycka till nu.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

HH-life
0

Så det är sådant som hänt i det förflutna som jag leta. Jag har gått på hypnosterapi och då konfronterade jag mkt i min barndom. Var ett väldigt livligt barn, inte alls blyg men så plötsligt så blev jag tyst av någon anledning. Har talat med min mamma om detta och hon kan heller inte komma till minnes vad det kan ha kommit sig. Det är snarare hon som ojar sig över vad som hänt mer än jag gör det. Kanske det kan finnas något litet kvar där då? Kan mkt väl vara som du säger.

Tack för ditt svar Glad

[Mariann]
0

Kan sjunga vara något som kan hjälpa dig? Obestämd

Gå med i en kör, eller sjunga mer hemma för att liksom öppna upp halschakrat.

HH-life
0

Haha ja sjunga kanske vore något, men får se till att vara ensam hemma då Foten i munnen

Tack för tipset!