Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1106 ggr
Farwuq
0

God morgon 4:december

God morgon alla på AU. Även idag har jag tagit mig till mitt statliga kontor, där ute är det precis kring ±0°C och det finns fläckar av snö på gräsmattorna, hoppas att alt smälter bort idag.

Ha en bra dag.

/Farwuq den galne gamle draken

Skrattande

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

God morgon på er alla!

Idag dalar snöfilingorna ner i Borås och det blir garanterat vackert, men jag ska ut å åka nu på morgonen och jag hoppas att det inte är allför halt bara….

Krama varandra i trafiken!

[Spanaren]
0

Plusgrader och snöras från tak plus att vi fick lite regn igår. Håller tummarna att det blir någon grad kallt igen så att den vita varan får vara kvar. Läser att det var ishalka runt kusterna igår.

/kram BAppi

Hoppfull
0

God Morgon på er!

Här är det frost ute och underbart vacker vit mark! Jag blir så lycklig Skrattande

Ska ta en promenad i kylan sen, men i övrigt blir det vila som gäller idag.

Önskar er alla en riktigt bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Mammzing
0

Det snöar jättevackert!

Idag blir det jobb och sen ska jag gratta min största dotter som fyller 25 år. Nyss va hon pytteliten, har ingen aning vart tiden tagit vägen!

Ha det gott!

Indiania
0

Godmorgon vänner!

Här ligger temp. på nollan, snön på träden är så gott som borta,grådisigt och slask.Det är tur det finns ljus att tända så gäller det att vara optimist…………

Kram till er!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Lionadh
0

God morgon alla på AU! Kyss

Det har kommit snö under natten och jag funderar på att åka på en kontinental julmarknad på Borås gator bara för skojs skull. Börjar jobba kvart i ett så jag hinner en sväng på morgonen.

Men vi får se!

I övrigt gäller förberedelser för att kunna resa till Sala och väninnan där i helgen. Kul! Det var länge sen vi sågs nu.

Jag önskar err alla en fin dag och en skön andra advent!

Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM