Helt otroligt!
Titta på detta fina filmreportage, http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3886576.ab skrolla ner och se hur en 28årig tjej blir till en gammal dam. Jag tycker det är så underbart ljuvligt att se hur framtiden utvecklar sig så fint!
Ja, lite tankar från mig..
/ Jenny
Som kvinnan som förvandlades sa:
" Jag blev så kyligt bemött, det grep mig så hårt". Jag tror inte det skulle skada om fler fick prova å hur det är att vara gammal, handikappad osv… det är så lätt att möta människor med ett avstånd och ändå är vi varandras medmänniskor… vi alla lider och delar samma båt…
verkligen något att tänka på….

Såg repotaget i nyhetsmorgon igår och det är viktigt att trycka på att hon beskrev även stor värme och generositet bland människor.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Gjorde hon!! Underbart att höra, varför vinklar alltid aftonbladet saker… 

Jo de hade filmat och man fick se att hon fick massor av hjälp och gulligt bemötande oxå. Så även om hon blev ledsen och tyckte att det var kyligt så fanns det åtskilliga som var väldigt gulliga och snälla.
Man måste sälja vet du… pengar och ego styr.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Jag tycker det var bra att dem visade hur hon blev bemött dvs. på det negativa sättet för jag tror att det kan ge många människor en aha upplevelse, åtmistone väckte det tankar i mig som gjorde att jag kände och såg på det hela lite annorlunda. Detta tror jag kan få människor att vakna och se sanningen lite bättre! Om det sen är för att aftonbladet råkar vilja tjäna orena pengar struntar jag i, dem gav ett budskap som behövs mer av här på jorden för vår ljusare framtid!

ps. Hon sa även i klippet på internet att hon blev bemött med respekt och vördnad av några, jag tyckte det var härligt!
#3 Sälj siffror:P