God morgon 21:a november
God morgon i höstmörkret.
Fredag, så skönt att man kan få sova någon timme extra i morgon, tänka sig att ligga och dra sig fram emot 6 eller halv sju.
Annars…
En kraftig hagelskur i går, precis när jag lämnade Netto med ett par getostar i bagaget, men det gick vägen.

Annars så har vi just nu mörkt, blandad molnighet och +2,4°C.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon!
Här har vi lite snö och solen håller på att stiga upp! 
Önskar alla en god helg och njut av den!

God Mogron på er!
Här är det lite lite snö ute, gräsmattan ser ut som en grönmögelost
Dottern är själaglad och gick ut direkt hon vaknade, åt sin frukost på altanen
Den ungen älskar vinter!
Här blir det städning som vanligt idag och ikväll ska vi käka tacos och spela monopol hela familjen 
Ha en riktigt skön helg!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God morgon alla glada Auare!
Här har också ett vitt täcke lagt sig, men det är så tunt att det nog inte ligger kvar så länge. Ljust och fint blev det ju!
Har sovit som en stock hela natten, kroppen kämpar med förkylningen och jag hoppas den blir bättre snart.
Jag ska jobba ikväll, sen är det helgledigt för min del.
Ser fram emot det….
Kram! Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

God morgon alla.
Ledig i tre dagar nu, härligt. Idag ska vi åka och storhandla och kanske påbörja lite julklappar.
Ha en bra dag alla
God morgon på er.
Hurra nu snöar det rejält,inte lika roligt mär man ska skotta bort snön.Men det blir ljusare ute.

Ja visst är det underbart?! Allt blir rent, vitt, ljust och vackert! Förutsatt att man får behålla en minusgrad förstås 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon!
När vi vaknade i morse hade det under natten snöat. Det var ett härligt täcke över buskar o trän, precis så mycket att det täckte gräsmattan. Jag gick och väckte lillan (3½ år) och bad henne titta ut.
Så lycklig hon blev, hela hon sken upp som en strålande sol och fick jättebråttom ut. Hon tyckte vi kunde strunta i både tandborstning, tvätt och hårborstning idag, hon ville ut o "rulla sej i snön".
Vi gick tidigare än vanligt till dagis så hon fick tid på sig att rulla runt lite och hon tjöt av gädje! När vi kom till dagis så "skrek" hon. "Fröken, fröken, det är SNÖ ute"!
Jag blir så lycklig av att se henne sådan….
Hoppas ni haft en lika fin morgon som jag…