Hur en katt reagerar
Var med om något speciellt för två månader sedan,som jag har tänkt på en hel del.När jag gjorde min dagliga meditation, så låg min katt inne och sov.
I förstadiet av min meditation så kom min katt och störde mig, så jag avbröt min meditation och katten gick och la sig igen. Sänder man ut såna energier att katten blev störd?
Har även provat på att ge katten healing och den reagerar på samma sätt.
Har ni som har katter upplevt samma som jag el. är det bara min katt som är speciell.
hej!
jag har en katt som ser och hör allt.Jag brukar kalla honom min vaktar katt.Så fort det är mycket med energier lägger han sig hällst på mitt huvud,det känns som han vill skydda stänga av.Så jag är helt säker på att han skyddar i alla lägen.Sisst när vi rensade bort kvarvarande andar så la sig katten mitt i ljuspelaren.Jag kännde det som han hjälpte någon in i ljuset,:min katt älskar att vara i mitt arbetsrum,i dom energierna.han har också deltagit på munay-ki riter.Jag tror han gillar detta.
Kram och ljus Catarina
visst känner katter av energier, dom har oxå väldigt egna personligheter. många katter brukar komma och lägger sej och spinner när man håller på med healing. jag brukade ge våran katt healing ibland ville han ha ibland inte, då morrade han och blev jättesur.
~ mayolica ~
Min katt bryr sig inte så mycket när jag mediterar, inte som det verkar i alla fall, för han är mig alltid i hasorna vad jag än gör så… 
Tack,då är min katt inte mer speciell än andras katter.