Skumma saker händer ibland
OK detta är lite väl OT på AU, men jag knackar ner några rader ialla fall.
Som sagt, skumma saker händer ibland.
Nu senast i fredags morse var den en okänd hos mig. Jag antecknade som följer i min "Book of Shadows".
Vaknar plötsligt av att jag inte kan röra mig, det är som om någon tryckte ner mig och höll mig fast. Till höger om mig ser jag en svart skugga i det natt mörka sovrummet.
Jag säger, telepatiskt, med barskt tonfall:
- Gå din väg!
Den mörka skuggan försvinner omedelbart och jag kan röra mig igen.
Jag undra bara, varför gör de så?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

För att göra sig påminda! Det är det enkla svaret. Det kan också vara som en varning men då känner du nog detta…
Min syn på det!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Jaa det är märkligt att de gör så när du inte vill. 

Var med om precis samma sak för flera år sen, rätt obehaglig känsla. Men det hände bara två gånger samma kväll och sen aldrig mer, hoppas jag.
Jag känner ingen större rädsla för dem eller orsak till att bli varnad, inget sådant budskap förmedlades, jag tog det snarast som dumt bus.
Konstigt var också att det inte var en " fullängdsmänniska", kanske kring 1.40 - 1.50 och väldigt grovt byggd med mer eller mindre huvudet på axlarna.
Det är sällan jag har sett svarta skuggor, oftast har jag sett dem som "grå människor" med tämligen normal kropp, när de nu kommer till mig i nattens mörker. De jag sett i dagsljus har varit i det närmsta vita.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland