God morgon 21:a oktober
God morgon, en ny stillsam höstdag är på "g", hoppas att det är lugnt även per era breddgrader.
Vädret i Lund? Moln och 13,6°C
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Här är allt lungt, lite samtal ska ringas och så ska det arbetas… annars lungt.
Önskar er alla en fin dag med trevliga händelser!

God morgon !
Hoppas allt är bra med er. Här är det mulet och knappt +10.
Vi ses !
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Sov länge och har handlat lite lunch.
Vi får se hur livet gestaltar sig…..
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Här är det slitet nu :) Har haft en jobbig förmiddag för mig som är sjukligt trött på morgonen, och än värre när jag inte får frukost.
Skulle lämna prover i stan på fastande mage så jag gick upp som vanligt 6.30 och gjorde i ordning frukost till dottern och kokade kaffe på termos till mig. Sedan bar det av inåt stan och vid halv nio fick jag lämna min 12 rör med blod… och efter det den efterlängtade mackan och kaffet i bilen med sonen. Då skakade jag i hela kroppen och huvudet dunkade. Så vidare till elevvårdskonferens med sonen som ju är sjukskriven med lite rusande runt i hans skola. Så åkte vi in till centrum och köpte en Halloween-kostym till dottern som ska på halloween-disco på fredag. Efter detta var det en ny runda till sjukhuset och denna gången arbetsterapeuten 10.30… för att sedan besöka ortopedtekniska och lämna in mina skor som ska byggas om och bli 700:- fattigare (där rök dotterns hela barnbidrag nästan). Nu är vi hemma efter en sista sväng runt banken för sonens ärenden och har ätit lunch och nu börjar dimman tätna i skallen på mig!
Ha en skön eftermiddag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Stor varm kram på dej vännen!!
Livet är hårt sa bonden, grymt sa grisen… fast plötsligt skiner solen igen!!!

Tack! 
Hehehe, ja det var ju ingen fara på det viset. Är bara trött nu efteråt.
Kram tillbaka!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Jag har konstigt schema så jag gör tre timmar ikväll mellan halv sex och halv nio….
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM