Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1340 ggr
[Mariann]
0

Ny medarbetare!

Denna gången hälsar vi Andriel välkommen hit! Skrattande

Hoppfull
0

Välkommen Andriel!!

Hoppas att du ska trivas hos oss!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Lionadh
0

Välkommen till oss Andriel!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Eremitha
0

Jag skriver Välkommen Andriel jag också Skrattande!

Fair Winds and Following Seas!

Andriel
0

Tack alla fina människor! Jag är säker på att jag kommer att trivas just här i detta forum bland människor som liksom jag ser inåt istället för bara utåt. Den som ser inåt vaknar sa Buddha. Vi som finns på den här sajten är alla människor som är intresserade av att börja vakna till den sanna verkligheten. Jag känner mig i allmänhet mkt ensam i den konventionella verkligheten med dess i allmänhet ytassocierade innehåll. Jag har svårt att känna mig engagerad i de frågor som presenteras som viktiga av etablissemanget och jag känner alltmer att jag måste ställla mig utanför ett system som inte hanterar vare sig liv eller resurser på ett värdigt och hållbart sätt.Jag måste ta avstånd från detta system, men inte genom att ta avstånd från människor som inte förstår, Tvärtom genom att ge på de sätt jag kan bäst. Ibland känner jag mig oerhört ensam, men ibland känner jag en sån otrolig samhörighet och kärlek till livet för bara ett ögonblick av äkthet som svar från en annan människas blick. Det är ingen tvekan om att jag hittat rätt när jag kommit hit.