Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 899 ggr
Lionadh
0

Nu börjar industrisemestern

… och just nu kom en regnskur. Men helgen var väl bättre med växlande väder, sol och skurar om vartannat.

Hur har ni det i stugorna? Pyssel och knåp? Trädgårdsjobb?

Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Hoppfull
0

Vi fick ösregn på lördagkväll… det höll i sig ända fram tills i morse… hur trist som helst! Men å andra sidan hade vi kanonväder tis-ons och tors förra veckan.

Här är det väldans lugnt… sambon jobbar två dagar till sedan drar vi en kortis till Helsingborg med familjen. Efter det vet vi inte… jag hoppas bara på lite varmare och mer stabilt väder så att man vill vara ute och njuta av att det är sommar.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Lionadh
0

Här jobbar min man ett par dar till och i nästa vecka blir det en tripp till Jämtland och pappa som fyller 91. Har inte riktigt varvart ner ännu, hade mycket aktiviteter i förra veckan - men lite lat ska jag nog hinna vara!

Hoppfull
0

Wow, en pappa på 91 är inte illa! Det är viktigt med nedvarvning och vila… ha det skönt!! :)

[Mariann]
0

Å jag jobbar…

Lionadh
0

#3 Ja han är fin min pappa. En renhjärtad ateist!

Hoppfull
0

Hahaha, ont krut ;) Mina är istället helreligiösa men på det mest inkokta och hemska sätt man kan föreställa sig!

Lionadh
0

Jadu, diskutera livet med pappa, det är ett nöje… Han låter som en gammal eftertänksam präst. Men ateist det är han!

Hoppfull
0

Så mysigt det låter!

Diskutera livet med mina två går inte alls… de är så avstängda så att de bara lever ut alla sina fördomar och dumheter… riktigt trist faktiskt.