God morgon, 22:a februari
God morgon alla på AU.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Ååå du kom ihåg oss!!! 
god morgon själv Farwuq!!
sitter här o petar lite med artiklar o annat….
Läget?
Klart jag kommer ihåg, visserligen är det lite si och så med skallen ibland men det finns ju gränser…

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Ok *fniss* men ändå…
den är ju ny med allt vad det innebär… 

God morgon!!
Önskar alla en bra dag!

God morgon Farwuq, cloudberris o Mariann ,Och ni som inte vaknat ännu
Hoppas ni får en go dag, stormar på g va?

God morgon alla andligt intresserade på AU!
#5 Jo det är stormvarning, så vi får hoppas att strömmen inte lägger av som den gjorde hos mig förra året…. Det blir så kallt inne då…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

God Förmiddag på er allihop får jag väl säga istället då :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ååååååå välkommen ska hon vara!!!! 
Hur har resan och vistelsen varit?

Ah, detta har jag missat… Tack! Resan hem var jobbig, vi satt i bilen från före åtta på morgonen fram till halv tolv på kvällen/natten. Men det gick ganska bra ändå.
Vistelsen däruppe är som alltid (efter de första två dagarna) en prövning :) Min mamma är så provocerande så man kan fundera över vad hon pysslar med. Hon är respektlös och vill alltid "få igång" mig genom att starta upp diskussioner hon på förhand vet att vi aldrig kan enas i. Lite trist men en riktigt bra tålamodsprövare :) Jag har alltid backat förr, i alla situationer eftersom jag inte vill bråka, bli "hård" och sätta andra på "pottkanten". Denna gång blev jag arg och mamma såg det direkt även om jag inte gick in i en konflikt. Jag tror att det var bra, det är färdigbossat med mig nu :)
Alltså är det helt ljuvligt att vara hemma igen, även om det i kväll är en hel vecka sedan vi kom hem :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.