Domedagen đźđ
En ny profeteria Ă€r i omlopp. Enligt en pastor i Sydafrika (Joshua Mhlakela) ska domedagen, dĂ„ Ă€ven jesus ska komma tillbaka, kommer att vara mellan den 22 och 24.09.25, dvs. idag Ă€r den siste dagen pĂ„ jorden. đđ€Ł
Alla troende ska försvinna frĂ„n jorden (kanske stiga upp till den femte dimensionen đ) och resten ska bli dömda.
Det spred han ut pÄ tiktok och över 500.000 mÀnniskor sÄg hans klipp. MÄnga mÀnniskor sa upp sina jobb, sÄlde deras bilar för att de trodde pÄ honom.
Redan 2017 skulle ju domedagen komma nÀr planeten niburu skulle trÀffa jorden. Somliga lÀr aldrig och blir aldrig klokare.
Sa pastorn vilken tid idag ,det skulle ske!!.
Jag vill med..đ€
#1:
Han sa ingen klocktid. Jag kommer i alla fall inte att fĂ„ följa med, eftersom jag inte tror pĂ„ religionernas gudar. đ Jag mĂ„ste stanna i den tredje dimensikonen och bli dömd för att jag Ă€r precis sĂ„ som gud skapade mig. đ
#0: đ
#1 đ
Suck..
I alla fall stod det ingenting i tidningen idag att en massa folk skulle ha försvunnit spĂ„rlöst. Kanske det inte fanns nĂ„gra troende kvar som skulle ha kunnat hamna i himlen. Jesus har heller inte dykit upp. đ
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
Jo, Jesus har faktiskt dykit upp och gör underverk precis som för 2000 Ă„r. đ
đźđźđź
Jaha.. jag som trodde att JAG var Jesus!!!? (ironi)
đ đ€Łđ
#7:
đđ€Ł
VĂ€ntade vid vĂ€gen pĂ„ silverarken, som aldrig kom! đ
Man Ă€r nog fördömd och pinad i all evighet. đ
- Redigerat 2025-09-25 17:49 av GrÄeld