Annons:
Läst 193 ggr
FataMorgana
8/27/21, 12:08 PM

Förslag?

Jag ser att sajten har fått så många nya medlemmar den sista tiden, att det skulle vara trevligt att veta vad ni vill läsa mer om.

Så om det finns några speciella ämnen eller något ni gärna vill att vi ska diskutera mer om så säg gärna till. Det är bara att komma med förslag i t.ex den här tråden eller varför inte öppna upp nya trådar om det är något ni undrar över?

Annons:
Condor
8/27/21, 12:36 PM
#1

#0:

Det verkar som om vi har många som bara läser. Det är ju fint om folk tycker att det är intressant att läsa inläggen här, men det är ju ett diskussionsforum och det är fritt fram för alla att deltaga i diskussionerna.

Vi öppnar gärna nya trådar för alla som gillar att läsa och om ni skriver vad ni gärna vill läsa om, så tar vi gärna upp det.

  • Redigerat 8/27/21, 12:37 PM av Condor
Pyttelite
8/27/21, 8:16 PM
#2

#1: Så trevligt att medlemsantalet ökar - vänta och se snart kommer det att bubbla av aktivitet.

Själv har jag inte orkat hänga med i alla artiklar och inslag men tröttna inte - vi finns där någonstans därute. 🤗


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Condor
8/28/21, 12:09 PM
#3

#2:

Än så länge har vi inte tröttnat. Även om det inte skriver så många ännu, så finns det många som läser och tills skrivaktiviteten ökar kan man ju se det som om det vore en blogg, där man serverar intressanta artiklar och vi ger oss möda att upprätthålla intresset.

Man får inte glömma att när vi tog över sajten, var den helt död med ett rött aktivitetslevel. Nuförtiden växlar det mellan gult och grönt, så det går åt rätt håll i alla fall.

FataMorgana
8/28/21, 12:14 PM
#4

#2: Tack snälla 😊 Ja jag hoppas det, att aktiviteten ökar snart. Men det är ändå kul att skriva här, även om de flesta bara läser.

FataMorgana
9/14/21, 6:33 PM
#5

Det står fortfarande lite still i huvudet på mig vad som gäller att skriva nya inlägg. Bara ifall om ni undrar, så är nog både jag och Condor fortfarande här. Vi är så sysselsatta med helt "jordiska" saker för tillfället. Så det är bara inspirationen som är lite låg just nu, men den kommer helt säker tillbaka snart, så som alltid 😊 Har ni förslag på ämnen att skriva om tar jag tacksamt emot.

Pyttelite
9/22/21, 8:24 PM
#6

Funderar över kopplingen till andningstekniker och olika former av andlighet.

Rätt andning kan ge avslappning men hyperventilation kan leda till medvetslöshet och andra tillstånd.

Finns det olika teorier och hur fungerar det med Reiki, påverkar det andningen?


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Annons:
Condor
9/23/21, 12:17 PM
#7

#6:

Jag känner ett par andningstekniker som jag lärde när jag tränade karate och man kan även styra energier med hjälp av andningen, som man också kan använda inom reiki.

Reiki själv ger avslappning och det lugnar också andningen. Men man lär inga speciella andningstekniker inom reiki.

Men hur som helst skulle vi kunna öppna upp en ny tråd om det, fast idag hinner vi inte, för vi har äntligen en solig och fin dag idag, efter en vecka kyla, vind och regn. Vi ska ut i naturen och promenera snart.

Pyttelite
9/23/21, 12:26 PM
#8

#7: Härligt här ösregnar det - men det är helt ok det med.😊

Bis bald!


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Condor
9/23/21, 1:44 PM
#9

#8:

Vi har just blå himmel och 20 grader, men igår var det bara 12 grader och regn. Nu ska vi bara äta och sen ska vi ut.

[vykke]
11/9/21, 10:45 PM
#10

Läser lite Dr. David R Hawkins. Han finns på Youtube, men gick bort 2012

Upp till toppen
Annons: