Annons:
Läst 1198 ggr
Tarotstollan
2018-10-14, 07:06

Andliga lärare?

Känner ni till Christina Grossi? Någon som läst hennes böcker?
Jag har börjat att lyssna lite på hennes video upplägg men tycker det är svårt att förstå allt hon talar om. Antar att det blir lättare ju mer man lyssnar och tar till sig.

Några andra bra "andliga lärare" ni tycker är värda att lyssna på?
Helst skall det då vara svenska lärare, då det är svårt att förstå allt det "djupa" de pratar om.
Att läsa själv har jag ju gjort länge, men det är lättare att förstå när man ser dem "prata till en direkt", så att säga. Även om det är inspelat på Youtube eller Facebook, så man kan se det där när man vill.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Lussan20
2018-10-14, 07:36

Eckard Tolles böcker finns på Svenska. Bla -en ny jord- Leva livet fullt ut- leva livet fullt ut i praktiken-en bok som förklarar principerna av leva livet fullt ut- Jag fick dom av min dotter så jag vet inget pris. Men läsvärda. Mvh/WL🌺

Tarotstollan
2018-10-14, 08:12

Jag har någon av hans böcker redan. Även några av Dalai Lamas böcker finns här.

Lussan20
2018-10-14, 08:19

Jag läser om Eckards böcker ibland, bra då Jaget blir för envist!😃Mvh/WL

FataMorgana
2018-10-14, 12:05

Du skriver, helst på svenska. Men hur är det med det tyska språket om det inte är invecklat alls? I såfall kan jag rekommendera denna kvinna. Känner tyvärr inte till någon eller något på svenska. 

https://www.youtube.com/results?search_query=rania+lucia

Tarotstollan
2018-10-15, 02:48

Tyvärr, förstår ingen tyska alls. Då sitter jag hellre och lyssnar och läser på engelska.
Men tack för tipset, det kanske finns andra som kan tyska och uppskattar den länken.👍

JRSN
2018-10-21, 23:05

Kan definitivt rekommendera Deepak Chopra som ju mest är information på engelska. Men hans bok "Livets sju andliga lagar" finns på svenska och är en mycket inspirerande bok. Man blir upprymd och inser verkligen att det finns en mening med livet.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: