Annons:
Läst 1324 ggr
[VonSpace]
3/5/18, 8:34 PM

Meditation/Andlig träff Göteborg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag har länge gått i tankarna på att kunna skapa fysisk kontakt med likasinnade människor men inte riktigt vetat hur detta skulle gå till, jag har letat på nätet efter spirituella samfund som har möten men det har resulterat i noll då det jag hittat inte känts rätt. Men fick nu en tanke att jag velat skapa en meditationscirkel där vi mediterar utomhus i naturen. Jag är en person som är relativt blyg och tar inte gärna en sån här position men någonting inom mig bara längtar efter att få träffa människor, meditera och samtala. Jag tänker inte primärt att vi gör guidad meditation men om någon känner för att vara guiden för meditationen så är det välkommet. Jag bor i Östra Göteborg och här finns det gott om vacker natur (Härlanda tjärn och Delsjön t.ex) men kom gärna med förslag. Jag tänker också att vädret kanske kan vara ett hinder för en del men jag har presenningar och ved till eld, det är riktigt härligt att kunna sitta året runt utomhus. Verkar detta intressant? Tveka inte att skriva! Kärlek och Ljus Angelica

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
ogre79
6/14/18, 6:55 PM
#3

hej angelika jag bor i redbergsplatsen vet ej vad jag går igenom men jag mediterar mycket specielt i långa resor är lite nice att bara slockna ögpnen ock see wad man ser utan att tänka på alla hundra saker som man tänker i långa resor som resor till frölunda.

ock vågar heller inte leta efter en spirituel guide eftersom det finns för många skojare.

mariaLjungstrom
7/14/18, 9:31 PM
#4

Hej Angelica Jag tipsar dig om Hjärtjuvel meditationscenter i vasastan där jag volontärjobbar Vi gör varje vår och höst supermysig utomhusmeditation i Botaniska här i GBG Sen har vi även lätt vandring vid Delsjön där vi stannar upp och mediterar i det vackra området Centret är ett underbart ställe att vara på även om vintern och jag rekommenderar alla att komma dit nån gång :) här är hemsidan https://mediteraigoteborg.wordpress.com/  Varmt välkommen VH Maria:)

Upp till toppen
Annons: