Annons:
Läst 1897 ggr
sweetgum
2014-11-18 11:56

vad kan det ha varit?

Vet inte riktigt om det hör hemma här men i söndags när jag satt och tittade på fotboll så ryste jag plötsligt till (det var inte kallt, det var snarare behagligt) och kände mig väldigt varm och älskad. Det bara kom. Är det något som har hänt någon annan? Vad tror ni om det?

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
bearmeanswolf
2014-12-06 20:50
#1

Det är så det känns när de som älskat oss, som finns på 'andra sidan', kommer på besök.

sweetgum
2014-12-13 15:25
#2

Okej! tack!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

[Eleya]
2014-12-13 21:44
#3

Det är dina bortgångna nära och kära eller så är det din skyddsängel som berörde dig och framkallat känslan hos dig. Ta vara på upplevelsen och be om den när du känner dig nere. Min bortgångna far brukar skoja med mamma ibland, en gång när vi alla satt och tittade på film pausades den från ingenstans och ibland plingar mammas hemlarm till trots att inga dörrar öppnats. Vi har lärt oss att le och fnissa åt hans bus och att vi inte har något att frukta.

sweetgum
2014-12-15 22:20
#4

Tack Eleya!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Yon
2014-12-21 08:53
#5

Spänningar som släpper och din inre fysiologi som börjar agera på ett annat sätt som följd. Själv är jag aldrig intresserad av vad personer på andra sidan har för sig, så jag tenderar att tolka sådana korppsliga sensationer på ett annat sätt. Inom meditation m.m kan sådant uppstå till följd av avslappning, och det sker eftersom kropp och sinne hänger ihop, och jag ser det som positiva framsteg. Andlig utveckling och kroppslig förändring hänger ihop. Organen m.m börjar arbeta på annat sätt. Detta var ju inte avsiktligt från din sida, antar jag, men det kan ske oavsiktligt också.

Upp till toppen
Annons: