gå tillväga att kunna läsa av en person
Hej , Jag har alltid varit så otrolig känslig för känslor och energier som andra människor har runt sig , och jag har oftast rätt när jag berättar om vad jag känner, nu är det såhär att jag är på g med mitt ex igen , och jag har alltid kännt från första början jag träffa han att de är NÅNTING som han går runt och bär på , han har varit jätte duktig på att visa mig kärlek men ibland när jag är med honom så kan jag få som en bölj av en våg i min kropp och får en smått känsla va rädsla och förtvivlan , och när jag pratar med honom om det så kan ja nästan se hur den känslan tränger fram ur hans ögon , han vill inte gå in på att de jag känner stämmer men jag vet att de är nånting , min fråga nu då är , hur kan jag träna på att få mer raka svar på mina ''ledtrådar av känslor'' ? Mvh

Ok, så du känner en viss känsla av rädsla och förtvivlan ibland. Du ser att den smittar av sig på din partner. Jag tror du söker på fel ställe, svaret finns i dig själv.

Aurorai! Som jag förstod det så är det en känsla av rädsla och förtvivlan du känner hos honom… Jag tror visst att du kan lära dig att få mer raka svar på dina ledtrådar och känslor. Vill och vågar inte din kille ge dig några ledtrådar och bekräfta vad du kan känna…då får du öva dig på andra och vara öppen och ärlig med det…stärka dig egen känsla, din självkänsla och ditt självförtroende till att det du kan känna av hos andra är riktigt. Viktigast av allt är att du tar hand om din känslighet och inte exponerar dig och den innan du vet att du är trygg och stabil med dig själv!
Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Jag anar en svår balansgång här. Det är upp till honom om han vill svara eller inte. Som jag ser det handlar det om respekt för någon annans integritet. Även om du nog har rätt i din känsla, är det ju också hans rättighet att inte prata om det.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

Aurorai Det är du som ställer frågan om vad du skall, eller kan göra…så Det jag ville lägga vikt vid…Det är ditt val och vad du väljer att göra
Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn