Annons:
Läst 1522 ggr
thessprincess
2014-01-12 18:14

Hur gör man med sin upptäckt?

Jag har upptäckt att jag är öppen uppåt liksom, människor i min förgångna släkt kommer hit och jag har fått uppgifter i form av tecken , siffror och är som en vän säger spot o

jag bor i ett gammalt dagis och känner verkligen av allt här inne men hur stänger jag av, när jag är öppen blir min son hyper och när jag är i nuet är han lugn…

min föredetta man från asien sa alltid att "thess, you have sence" men jag förstod aldrig vad han menade…nu förstår jag dock efter min pappas fru som jag såg alla dessa änglar i och massor med det, sa att jag är öppen uppåt…

men nu kring jul och det nya året förstod jag genom alla tydliga tecken…

2013 var ett vilande och emellertid förvirrande år…

2014 kändes som en lättnad och jag undrar nu vad jag ska göra, för jag har inget att göra, väldigt fri med en son, bor i bergslagen och har det super bra men vill göra nåt med min upptäckt…

oj om jag skulle skriva allt skulle det bli för mkt men iaf..

hoppas någon förstår vad jag menar..

vad gör man nu fri som man är med sin upptäckt, när man kan se saker, o själar söker än?

jag har varit på en seans och det var en vän som sökte mig men jag släppte inte in, satt som ett ljus och hon kände av mig men jag öppnade inte….däremot gjorde många andra men det stämde inte så hon släppte denna själ som kom,

detta var 2010 hösten i ramsberg och nu är jag rädd men samtidigt lättad, men jag är rädd för att bli lurad på pengar för jag vill inte lura någon bara hjälp dem som söker mig…o det är endel..men också många som stänger av mig…

detta är en cool känsla o låter kanske konstigt såhär men…

nu går jag mest runt o känner mig kär och har en frid inom mig…

Annons:
iMrtin
2014-01-12 18:21
#1

läs bibeln


Yon
2014-01-12 18:30
#2

Välkommen!

finns en annan ifokus-site som heter http://overnaturligt.ifokus.se/

där brukar de kunna ge bra svar på sådana frågor, men det finns säkert folk här som kan ge bra svar med…

Yon
2014-01-12 18:32
#3

men jag tycker ditt inlägg är intressant också för att det, angående medialitet, tar upp den moraliska/etiska aspekten, vilket andlig utveckling ofta berör

Näring
2014-01-12 19:28
#4

Jag rekommenderar att börja meditera för att utveckla denna förmåga, samt att använda denna förmåga till sånt som är väsentligt ur ett så stort perspektiv som möjligt, d.v.s. din och andras (framförallt DIN) personliga utveckling.

allhealing
2014-02-04 12:36
#6

Det finns en bra kursgård strax söder om Örebro som heter Englagård. Där gick jag 2004 när jag var där du är nu, i början av en spännande resa till ditt inre.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
idailsk
2014-02-05 14:31
#7

#1

Börja meditera som sagt, det är det bästa sättet för att öppna upp och komma i kontakt. Ta hjälp av Ärkeängeln Michael, be om hans beskydd och stöd. Du kan även kontakta ett medium och få hjälp med hur du ska göra 🙂 Lycka till!

#5

Det finns inget ockult med att meditera 🙂 Tvärtom, att meditera är ett av de bästa sätten att komma i kontakt med sig själv, läka sig och utvecklas. Det finns inget farligt som kan hända.

Kram Mila Kär

Tride
2014-02-05 15:39
#8

Meditation är hjälp till självkännedom, mental och emotionell balans, öppenhet för gud och andra levande varelser.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Upp till toppen
Annons: